Jak používat umělou inteligenci k efektivnějšímu budování odkazů?

Jak používat umělou inteligenci efektivnějšímu k budování odkazů?
Vzhledem k tomu, že umělá inteligence získává čím dál větší popularitu, je vhodné, aby se majitelé webů zajímali o to, jak jim může zjednodušit práci pomoci dosáhnout lepších výsledků ve vyhledávání.

Vzhledem k tomu, že umělá inteligence získává čím dál větší popularitu, je vhodné, aby se majitelé webů zajímali o to, jak jim může zjednodušit práci pomoci dosáhnout lepších výsledků ve vyhledávání.

Vzhledem k tomu, že velké společnosti jako jsou Apple, Amazon, Microsoft nebo Google usilovně pracují na tom, aby do svých operačních systémů integrovaly hlasové příkazy a čím dál více využívají výhod umělé inteligence, nevyhne se tento trend ani optimalizaci pro vyhledávače. Aplikace s umělou inteligencí se ve světě SEO stále rozšiřují. Možná jste již slyšeli o nástroji YS Combinator, který používá tisíce A/B testování k tomu, aby zjistil, jak nejlépe pozitivně ovlivnit hodnocení webů ve vyhledávačích.

I když neexistuje žádný software, který by umělou inteligenci využíval k budování zpětných odkazů, můžeme použít různé typy softwarů pro různé fáze procesu budování odkazů, a to včetně zpracování dat týkajících se přirozeného jazyka a určení, zda jsou stránky z hlediska kontextu a klíčových slov relevantní nebo zjištění, zda daná lokalita bude mít dopad na celkové hodnocení.

To tedy znamená, že umělou inteligenci lze použít k rozšíření nebo automatizaci procesů.

Vyhledejte nové weby

Při budování odkazů je vhodné hledat webové stránky, které pravděpodobně mají hodně návštěv a přispěvatelů. Právě tyto stránky mohou být velmi výhodnou možností pro budování odkazů. Požadované weby naleznete například podle klíčového slova, které se týká vašeho oboru společně se zadáním klíčových slov jako jsou "časopis", "zpravodaj" nebo "informace".

Na těchto stránkách byste se pak měli podívat, jak často je zde publikován nový obsah, UX, design a relevantnost. Pokud tyto stránky vypadají, že jsou vhodné, přidejte je do tabulky potenciálních kandidátů s poznámkami a kontaktními informacemi.

Identifikujte zajímavé blogy

Dalším velmi dobrým cílem pro budování odkazů jsou blogy. Chcete-li najít vlivné uživatele a jejich blogy, můžete použít analytické nástroje pro zpracování textu, jako je Watson Analytics.

Software, který vytváří spojení mezi tím, co hledáte a které související lidé skutečně říkají online, vám pomůže rozšířit síť o další možnosti budování odkazů.

Identifikujte zajímavé blogy

Při vyhledání relevantních blogů se opět dívejte na frekvenci publikování nových příspěvků včetně datumu poslední publikace, na reputaci daného blogu, UX a design. Dané blogy opět přidejte do tabulky potenciálních kandidátů s poznámkami a kontaktními informacemi.

Analýza stránek

Nyní, když máte sestavený seznam blogů a webových stránek, na kterých by bylo vhodné umístit odkaz na váš web, je čas na určení, zda budou mít dané stránky vliv na hodnocení vašeho webu na základě vámi určených klíčových slov.

Toto je stěžejní část, se kterou opět umí pomoci umělá inteligence. Díky umělé inteligenci je možné zpracovávat data z více zdrojů. Ke zpracování těchto dat můžete použít například software s názvem Rulex.

autor: Martina Rosenkrancová a kolektiv
zdroj: marketingland.com, mention.com, techcrunch.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp