Google spouští diagnostiku kampaní Performance Max

PPC reklama
Tyto poznatky mohou inzerentům pomoci zachytit potenciální problémy, které ovlivňují doručitelnost a výkonnost jejich PPC reklam.

Aby Google pomohl inzerentům zajistit správné nastavení jejich PPC kampaní Performance Max, spustil diagnostické náhledy. Cílem těchto náhledů je pomoci zajistit, aby nedocházelo ke zpožděním nebo problémům způsobujícím nízkou angažovanost nebo neschválené reklamy. Jak tato nová diagnostika pomůže obchodníkům, používajícím PPC reklamy Google Ads?

Zviditelnění potenciálních problémů

Při spuštění nové kampaně Performance Max může zobrazení diagnostických postřehů automaticky identifikovat problémy týkající se:

  • stavu
  • účtování
  • zásad
  • sledování konverzí
  • rozpočtu
  • cíle strategie
  • síly reklamy 

Budete si také moci zobrazit doporučení prostřednictvím ukazatele průběhu.

Co je Performance Max?

Hlavní rozdíl mezi kampaní Performance Max a ostatními kampaněmi spočívá v tom, že Google automatizuje cílení a doručení kampaně na základě informací, které inzerent poskytne. Performance Max je automatizovaný typ kampaně, který připomíná (ale přece jen se mírně liší od) kampaně Smart. Google automatizuje tvorbu reklamy, ale pouze na základě poskytnutých prostředků, podobně jako fungují responzivní zobrazovací reklamy. Určitou podobnost mezi kampaní Performance Max a sociálními kampaněmi byste mohli najít také v tom smyslu, že probíhá na více umístěních pomocí dynamických formátů reklamy, a v tom, že vykazování výkonu podle publika a umístění je omezené.

Co k tomu říká Google?

V tuto chvíli jsou tyto přehledy dostupné pouze pro kampaně Performance Max, ale Google říká, že v příštích měsících plánuje jejich zavedení i pro další typy kampaní. Další informace a dokumentaci nápovědy si můžete přečíst zde.

Proč nás to zajímá

Nové poznatky by mohly být užitečné, pokud jde o zajištění toho, aby inzerenti neporušovali zásady reklamy, a poskytnutí užitečného přehledu o síle reklamy. Inzerenti by si však měli uvědomit, že se jedná o náhledy a ne všechny návrhy budou vyžadovat opravy. Vhledy do rozpočtu a strategie jsou ponechány na inzerentovi a měly by být před implementací ručně zkontrolovány a pečlivě zváženy.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp