Instagram přidává propagaci Reels
Instagram umožní značkám posílit jejich videa Reels prostřednictvím PPC reklamy. K dispozici bude nové tlačítko, pomocí kterého nastavíte celou propagaci příspěvku. Reels jsou nejrychleji rostoucím formátem obsahu na Instagramu a začínají být také důležitou součástí marketingových strategií firem. Stále více lidí je sleduje, aby se pobavili, prohloubili své zájmy nebo objevili nové značky. Firmy tak dostanou do rukou nový nástroj, který jim pomůže oslovit širší publikum a zvýšit zapojení.
Maloobchodní řetězce v červnu vydaly o desetinu míň letáků než před rokem
Počet letáků v řetězcích se snížil. Ve slevách byla nejčastěji značka Madeta a nejpromovanějším produktem byla Coca-Cola. Nejvíce promovaným produktem měsíce června byla Coca-Cola, stejně jako v květnu, s celkovým počtem 42 akcí. Na druhé příčce byl meloun a pivo Pilsner Urquell (27 akcí), na třetí Fanta, Kofola a Pepsi (shodně 26 akcí).
Přednáška: Jste připravení na cookieless dobu?
I přesto, že termín konce cookies třetích stran se stále odkládá, je potřeba se na něj co nejdříve připravit. Nyní to vypadá, že den D nastane už koncem příštího roku. V Seznam.cz proto neusínají na vavřínech a připravují se na blížící se změny už teď. Vyvíjí nové produkty, aby se hodily pro všechny typy inzerentů a jejich řešení aktivně testují. Co si počít v době bez cookies se dozvíte v přednášce, která je online dostupná na stránkách Seznamu.
Facebook umožní vytvořit alternativní profily
Facebook testuje možnost vytvoření samostatných profilů pro různé účely nebo interakci s různými prvky platformy. Nově budou k dispozici až 4 další samostatné profily, které budou propojeny s jedním hlavním účtem. Facebook chce tímto krokem podpořit tvorbu a sdílení obsahu. Každá informace, kterou sdílíte, totiž nemusí být vhodná pro všechny vaše kontakty. Jiný obsah chcete sdílet s rodinou, jiný s přáteli a jiný zase s kolegy z práce či klienty a obchodními partnery.