SEO novinky
Které z novinek ve světě SEO a online marketingu by vám během června 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Zboží.cz zlepšuje přehled o produktech

Za poslední dva měsíce se toho na Zboží.cz neudálo zrovna málo. Jednou z největších novinek je, že ve výpisu hledání nyní cílí mnohem více na produkty, čímž získáte lepší přehled o zboží, ceně i nabídce konkrétních obchodů. 

Výhody, které získáte s agilním průzkumem trhu, a nebude to na úkor kvality

Mít čerstvá data o spotřebitelských trendech, vyhodnocení návrhu nové televizní kampaně nebo zpětnou vazbu na redesign obalu během pár hodin není dnes už žádná utopie. Automatizovaných online výzkumných platforem přibývá a v poměru cena/výkon si vedou velmi dobře. Přesto si důvěru insight týmů teprve získávají. Čím by mohly pomoci právě vaší značce?

Meta přináší nové poznatky a nástroje k rozvoji metaverza

Jaké jsou příležitosti metaverza a nového digitálního prostředí pro marketéry? Jak se změní způsob, jakým lidé nakupují, komunikují se značkami a jak přistupují k reklamě? Na to se zaměřuje nový dokument, který poskytuje realistický pohled na to, kam směřuje posun v oblasti metaverza.

Maloobchodní řetězce v květnu vydaly o 3 % víc letáků než před rokem

Za měsíc květen napočítal portál Kupi.cz celkem 1.164 vydaných letáků tuzemských obchodních řetězců, což je srovnání s dubnem o 2 % víc, ve srovnání s loňským květnem to vychází o 3 % víc. Slev v letácích bylo 34.484, o 5 % míň než v dubnu, respektive o 2 % víc než loni v květnu. Ve slevách byla nejčastěji značka Madeta a nejpromovanějším produktem byla Coca-Cola.

Tesco reaguje na inflaci, zavádí změny v Clubcard programu

Obchodní řetězec Tesco přichází v souvislosti s růstem inflace se změnami ve svém věrnostním programu. Členové Clubcard mají od středy 8. června v řetězci nakupovat za výhodnější ceny. Týkají se stovek produktů nejen ze sortimentu potravin, ale i dalšího zboží. Položky budou na prodejní ploše označeny žluto-modrými tabulemi Clubcard cena. 

Nové kategorie a parametry na Zboží.cz

Seznam přináší přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo během května tohoto roku. Díky novým parametrům si uživatelé na webu mohou vyfiltrovat jednotlivé nabídky či produkty, také se jim informace zobrazí v detailu produktu.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp