Budujte svou značku pomocí příběhů – tentokrát na LinkedInu

Jak fungují Příběhy LinkedIn?
Zjistěte, jak můžete svůj LinkedIn profil vylepšit pomocí nové možnosti, kterou jsou LinkedIn příběhy.

Po Instagramu a Facebooku, které zavedly možnost přidávat krátké příběhy neboli Stories, se s touto možností setkáváme i na LinkedInu. Jak této možnosti využít pro sdílení informací o vašem byznysu a možná i k získání nových zákazníků?

Jak fungují Příběhy LinkedIn?

Stejně jako u Snapchatu, Facebooku a Instagramu jsou LinkedIn Stories části obsahu, které můžete zveřejnit na svém profilu, a které jsou dostupné po dobu 24 hodin, než zmizí.

Maximální délka LinkedIn příběhu je 20 sekund. Můžete nahrát fotografii ze své knihovny nebo pořídit obrázek či video v reálném čase. Do příběhu můžete přidat i více fotografií nebo videí najednou.

Jaké jsou specifikace materiálů pro LinkedIn příběhy?

Aby se média v příběhu zobrazovala co nejlépe, měla by splňovat tyto doporučené parametry:

Videa:

• Rozlišení: 1080 (š) x 1920 (v) pixelů (full HD)
• 30 FPS, čtvercové pixely
• Podporované typy souborů: H264, MP4
• Poměr stran: 9:16

Obrázky:

• Rozlišení: 1080 (š) x 1920 (v) px (full HD)
• Podporovaný typ souboru: PNG, JPG
• Poměr stran: 9:16

Jak vytvořit příběh pro LinkedIn?

Příběhy můžete na LinkedIn přidávat pouze z mobilní aplikace. Stačí otevřít aplikaci a povolit LinkedInu přístup k fotoaparátu a fotografiím. Poté můžete do příběhu přidávat jednotlivé prvky. Marketing na sociálních sítích je stále důležitější součástí celé marketingové strategie a příběhy LinkedIn se mohou stát jeho důležitou součástí.

Jaké funkce jsou v rámci Příběhů LinkedIn k dispozici?

Stejně jako v případě Instagramu a Facebook Stories máte několik různých možností, jak svůj příběh udělat poutavý a autentický. Můžete například:

Přidat samolepky – Pokud chcete být kreativní, můžete k fotografii nebo videu snadno přidat nálepku nebo text.
Vytvořit příspěvek na téma "Otázka dne" - Své sledující můžete zapojit také tím, že položíte otázku dne. Odpovědi, které vám sledující poskytnou, vám mohou pomoci získat nápady, zpětnou vazbu a další informace, takže se můžete lépe spojit se svým publikem.
Označit uživatele ve svém příběhu na LinkedInu – Nezapomeňte, že stejně jako na jiných sociálních sítích uživatelé nejlépe reagují na lidské tváře. Nestyďte se představit své zaměstnance, klienty, partnery a investory. Můžete je v příběhu označit pomocí jejich uživatelského jména na síti LinkedIn.
Získat informace o příběhu – Dokud je váš příběh aktivní, můžete si prostřednictvím mobilní aplikace LinkedIn prohlížet informace o tom, jak se váš příběh chová. Tyto informace zahrnují počet unikátních zobrazení, sledovanost a kliknutí na odkaz, pokud jej do příběhu zahrnete. Jak je zobrazit? Přejděte na svůj příběh, otevřete jej a v dolním rohu si budete moci tyto údaje prohlédnout.

Co zveřejňovat v příbězích LinkedIn?

Jak mohu svůj příběh v síti LinkedIn uložit, upravit nebo odstranit?

Chcete-li svůj příběh uložit, musíte tak učinit do 24 hodin od jeho publikování. Jednoduše klepněte na příběh, který jste zveřejnili, klepněte na ikonu Více v pravém horním rohu a v tomto seznamu vyberte ikonu Stáhnout. Příběh můžete odstranit podle stejného postupu jako výše, ale zvolíte ikonu koše. Příběh bohužel po jeho zveřejnění již nemůžete upravovat.

Co zveřejňovat v příbězích LinkedIn?

LinkedIn je platforma určená pro komunikaci profesionálů. Zatímco zábavný, lehký, neformální obsah se zveřejňuje na Facebooku nebo Twitteru, oficiálnější novinky či firemní zprávy jdou na LinkedIn.

Příběhy na LinkedInu jsou však způsobem, jak se tato platforma může stát přátelštější a neformálnější, podobně jako Instagram nebo Twitter. Pokud jste firma, která prodává jiným firmám, vaše ideální publikum je na LinkedInu. Příběhy na LinkedInu vám dávají další příležitost ukázat novou stránku vaší značky.

Předveďte zákulisí vaší firmy

Lidé rádi vidí za značkami, které mají rádi, skutečné osoby. Ukažte, jak se vaši zaměstnanci baví vytvářením úžasných produktů. Jistě vymyslíte kreativní způsoby, jak své lidi vyzdvihnout a předvést jejich práci zajímavým způsobem.

Aktualizace v reálném čase

Účastníte se nějaké akce? Pořádáte podcast? Otevíráte novou kancelář? To zní jako ideální typ obsahu pro příběh na LinkedIn. Vytvořte krátkou reportáž z události ze svého pohledu. Mějte na paměti, že aktualizace v reálném čase jsou přesně to, k čemu jsou příběhy určeny.

Oficiální zprávy

Příběhy na LinkedInu jsou ideální platformou pro představení vašich novinek. Může to být cokoli od uvedení produktu na trh, nových partnerství, dokončení financování nebo dosažení milníku v počtu zaměstnanců.

Ozdobte svůj příběh

Nejpoutavější příběhy jsou ty, které jsou vizuálně přitažlivé a udržují vás v napětí. Totéž platí i pro LinkedIn, který obsahuje samolepky, emotikony a další prvky, kterými můžete své příběhy vylepšit. Sice byste to neměli přehánět, ale pár vkusně umístěných a relevantních samolepek může na diváky udělat velký dojem. 
Použijte příběhy na LinkedInu k posílení své firemní značky

Přestože je LinkedIn známý jako formálnější, profesionálnější platforma, neznamená to, že vaše kontakty na této sociální síti neocení i méně formální obsah. Ve skutečnosti mohou být příběhy LinkedIn pro vaše followery osvěžující změnou a důležitou součástí marketingu na sociálních sítích.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp