Založení Google Tag Manageru (GTM)

Google Tag Manager (GTM) je nástroj, který umožňuje spravovat všechny tagy na vašem webu nebo v aplikaci z jednoho místa. To vám usnadňuje sledovat konverze, měřit provoz a optimalizovat marketingové kampaně.

V tomto návodu se dozvíte, jak založit GTM a začít ho používat:

Vytvořte GTM účet:

Přejděte na stránku Google Tag Manager: https://tagmanager.google.com/

Klikněte na Vytvoření účtu.

Vytvoření účtu

Zadejte název účtu, zemi kde se nacházíte, název kontejneru a cílovou platformu.

Klikněte na Vytvořit.

Vytvořit

Odsouhlaste smluvní podmínky a GDPR a klikněte v pravém horním rohu na Ano

Nainstalujte GTM na váš web:

Google Tag Manageru klikněte na Pracovní prostor.

V horní části okna vyhledejte příslušné ID kontejneru ve formátu „GTM-XXXXXX‟.

Kliknutím na ID kontejneru zobrazíte okno instalace Správce značek.

Podle pokynů v něm zkopírujte a vložte jednotlivé fragmenty kódu na svůj web.

Do sekce <head> výstupního kódu HTML vaší webové stránky, pokud možno co nejblíže k počáteční značce <head>, ale až za všechny případné deklarace datové vrstvy, umístěte fragment kódu <script>.

Ihned za značku <body> ve výstupním kódu HTML umístěte fragment kódu <noscript>.

Vytvořte svůj první tag:

V GTM klikněte na Značky.

Klikněte na Nový.

Vyberte typ tagu (např. Google Analytics, Facebook Pixel).

Typ značky

Nakonfigurujte tag podle pokynů.

Klikněte na Uložit.

Publikujte změny:

Klikněte na Odeslat.

Publikovat změny

Vyberte verzi kontejneru, kterou chcete publikovat.

Klikněte na Publikovat.

Zobrazit všechny návody

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp
Brno
Praha

Pojďme probrat váš byznys

Napište nám a my se vám obratem ozveme.

PPF
Dr. Oetker
VUT
Adidas
Nestlé
TÜV SÜD
SUEZ
Skrivanek
UNIS
Roche

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů