Založení Facebook stránky

  1. Přihlášení na Facebook: Pokud nemáte účet na Facebooku, začněte tím, že se přihlásíte nebo vytvoříte účet na www.facebook.com.
  2. Vytvoření stránky: Po přihlášení klikněte na tlačítko "Vytvořit" v pravém horním rohu (mohlo by být pod šipkou dolů) a vyberte "Stránka".
  3. Zvolení typu stránky: Nyní vyberte druh stránky, kterou chcete vytvořit. Facebook nabízí různé možnosti, jako jsou "Místní podnik nebo místo", "Značka nebo produkt" nebo "Umělec, skupina nebo veřejná postava". Zvolte ten, který nejlépe odpovídá vašim potřebám.
  4. Nastavení stránky: Vyplňte informace o stránce, jako je název, kategorie, popis a profilový obrázek. Můžete také přidat obrázek na obálku, což je velký obrázek na vrchu stránky.
  5. Nastavení zobrazování stránky: Po založení stránky můžete upravit nastavení, jako je zpřístupnění stránky veřejnosti nebo omezení přístupu jen pro určité věkové skupiny. Toto nastavení můžete nalézt v sekci "Nastavení" na stránce.
  6. Přidání obsahu: Začněte přidávat obsah na svou stránku. Můžete sdílet příspěvky, fotky, videa a další informace relevantní pro vaši stránku.
  7. Pozvání k lajkování: Začněte zvát své přátele a známé, aby lajkovali vaši stránku. To můžete udělat kliknutím na tlačítko "Pozvat k lajkování" na stránce.
  8. Správa stránky: Můžete přidávat další administrátory, kteří vám budou pomáhat s řízením stránky. To lze nastavit v sekci "Nastavení" -> "Role na stránce".

Zobrazit všechny návody

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp
Brno
Praha

Pojďme probrat váš byznys

Napište nám a my se vám obratem ozveme.

PPF
Dr. Oetker
VUT
Adidas
Nestlé
TÜV SÜD
SUEZ
Skrivanek
UNIS
Roche

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů