Online webinář - jak se připravit na budoucí změny v PPC?
středa 21.6 2026 13.30 - 14.15
Co se dozvíte?
- Jak se připravit na Google Analytics 4
- Jak na GTM, GA4 a měření dat
- Nejčastější chyby v PPC
Účast na webináři je zdarma.







PPC reklama tvoří naprostý základ internetového marketingu, který vám přivede cílenou návštěvnost, kterou snadno proměníte v platící zákazníky. Díky dokonalé měřitelnosti můžete snadno vyhodnocovat její efektivitu a vždy přesně víte, nakolik se vám PPC reklama vyplácí.
PPC reklama je však vysoce variabilní prostředí – neustálé změny algoritmů PPC platforem vyžadují přizpůsobování PPC kampaní, aby si zachovaly svou efektivitu a náskok před vašimi konkurenty. Nejnovější informace, které vám pomohou přizpůsobit se aktuálním změnám v PPC reklamě, získáte v našem bezplatném webináři s názvem „Jak se připravit na budoucí změny v PPC reklamě?“
Součástí bezplatného webináře jsou praktické příklady a ukázky, které vám názorně předvedou, jak
měřit data v PPC reklamě pomocí Google Analytics a vyvarovat se chyb, které majitele PPC účtů
zbytečně připravují o jejich zisky.
Délka
30-45 minut
Přednášející
Ing. Tomáš Fojtík, PPC leader, více než 10 let praxe v PPC reklamě a online marketingu
Kdy?
středa 21.6 2026 13.30 - 14.15
Kdo by si webinář neměl nechat ujít?
- Obchodník, který již PPC reklamu používá, ale chtěl by zjistit, jak ji správně a efektivněji vyhodnocovat.
- Obchodník, který již PPC reklamu používá, ale chtěl by zjistit, jak ji správně a efektivněji vyhodnocovat.
- Obchodník, který již PPC reklamu používá, ale chtěl by zjistit, jak ji správně a efektivněji vyhodnocovat.
Co o webináři říkají jeho účastníci?
Webináře se zúčastnilo již 59 účastníků
Díky webináři jsem se naučil hodně o tom jak využívat Google Analytics, což se odrazilo i na efektivitě reklam.
Petr Novotný, Chrudim
Online webinář byl skvělý, pomohl mi ujasnit si některé věci.
Jarmila Dvořáková, Ostrava
Díky webináři jsem zjistil jakých chyb v PPC reklamě jsme se v minulosti dopouštěli. Jejich odstraněním se nám povedlo zvýšit efektivitu PPC reklamy o 73 %.
Ivan Skála, Brno
Nezávazná registrace
Kapacita je omezena, zbývají pouze 3 místa.
Registrujte se ihned