Jak se připravit na budoucí změny v PPC?

Jak se připravit na budoucí změny v PPC?

Co se dozvíte?

  • Jak se připravit na Google Analytics 4
  • Jak na GTM, GA4 a měření dat
  • Nejčastější chyby v PPC

Účast na webináři je zdarma.

Registrovat se

PPF
Nestlé
Adidas
VUT
Dr. Oetker
Roche
Suez
Skřivánek
Unis
Tüv Süd
webinář

PPC reklama tvoří naprostý základ internetového marketingu, který vám přivede cílenou návštěvnost, kterou snadno proměníte v platící zákazníky. Díky dokonalé měřitelnosti můžete snadno vyhodnocovat její efektivitu a vždy přesně víte, nakolik se vám PPC reklama vyplácí.

PPC reklama je však vysoce variabilní prostředí – neustálé změny algoritmů PPC platforem vyžadují přizpůsobování PPC kampaní, aby si zachovaly svou efektivitu a náskok před vašimi konkurenty. Nejnovější informace, které vám pomohou přizpůsobit se aktuálním změnám v PPC reklamě, získáte v našem bezplatném webináři s názvem „Jak se připravit na budoucí změny v PPC reklamě?“

Součástí bezplatného webináře jsou praktické příklady a ukázky, které vám názorně předvedou, jak
měřit data v PPC reklamě pomocí Google Analytics a vyvarovat se chyb, které majitele PPC účtů
zbytečně připravují o jejich zisky.

Délka

30-45 minut

Přednášející

Ing. Tomáš Fojtík, PPC leader, více než 10 let praxe v PPC reklamě a online marketingu

Kdy?

22. 10. 2022

Kdo by si webinář neměl nechat ujít?

  1. Obchodník, který již PPC reklamu používá, ale chtěl by zjistit, jak ji správně a efektivněji vyhodnocovat.
  2. Obchodník, který již PPC reklamu používá, ale chtěl by zjistit, jak ji správně a efektivněji vyhodnocovat.
  3. Obchodník, který již PPC reklamu používá, ale chtěl by zjistit, jak ji správně a efektivněji vyhodnocovat.

Co o webináři říkají jeho účastníci?

Webináře se zúčastnilo již 59 účastníků

Díky webináři jsem se naučil hodně o tom jak využívat Google Analytics, což se odrazilo i na efektivitě reklam.

 

Petr Novotný, Chrudim

Online webinář byl skvělý, pomohl mi ujasnit si některé věci.

 

Jarmila Dvořáková, Ostrava

Díky webináři jsem zjistil jakých chyb v PPC reklamě jsme se v minulosti dopouštěli. Jejich odstraněním se nám povedlo zvýšit efektivitu PPC reklamy o 73 %.

 

Ivan Skála, Brno

Nezávazná registrace

Kapacita je omezena, zbývají pouze 3 místa.
Registrujte se ihned

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik