Unikátní obsah na firemním blogu
Máte firemní blog a už jste vyčerpali témata, která byste zde mohli publikovat? Nevíte si rady s tím, o čem psát? V dnešní článku přinášíme několik tipů na unikátní obsah, který přivede na váš web další zákazníky.

Máte firemní blog a už jste vyčerpali témata, která byste zde mohli publikovat? Nevíte si rady s tím, o čem psát? V dnešní článku přinášíme několik tipů na unikátní obsah, který přivede na váš web další zákazníky.

Aby si webové stránky udržovaly dobrou pozici ve výsledcích vyhledávání, je důležité pravidelně aktualizovat obsah. K tomuto účelu velmi dobře slouží blog, který bývá součástí firemního webu. Co si ale počít, když nápady na unikátní obsah, zkrátka dojdou a poslední aktualita je pak nejméně 3 měsíce stará? Níže v článku uvádíme několik tipů, jak firemní blog znovu oživit.

Odpovídejte na otázky zákazníků

Setkali jste se u některého z příspěvků na vašem blogu se zajímavými komentáři, ve kterých se ptají na různé otázky související s vašimi produkty či službami? Nebo se vás zákazníci ptají na různé otázky e-mailem či telefonicky? Odpovězte svým zákazníkům na jejich dotazy v rámci svého blogu a vytvořte tak další unikátní obsah.

Zákaznické rozhovory

zákazníky s žádostí o krátký rozhovor, kde popíší, jak jim vaše služby pomohly. Získáte tak nejen pozitivní recenzi, ale také zajímavý obsah na firemní blog.

Související produkty

I když možná související produkty neprodáváte, pro vaše zákazníky by mohly být zajímavé. Poskytněte jim v rámci svého blogu informace o souvisejících službách či produktech, které by jim mohly pomoci. Souvisejícími produkty by mohly být i knihy, které se týkají vašeho oboru.

Zaměstnanecké rozhovory

Vaše firma není jen o výrobcích. Publikujte například rozhovory se svými zaměstnanci, představte, v čem jsou unikátní a jakou hodnotu mají pro firmu i zákazníky. Co tito zaměstnanci mají na starosti, jak pomáhají vašim zákazníkům? Vytvořte další unikátní obsah díky svým vlastním zaměstnancům.

Komentujte zprávy z oboru

Další velmi dobrou možností, jak publikovat unikátní obsah, je komentovat zprávy z vašeho oboru. Vaši zákazníci možné zprávy z vašeho oboru ani nezaznamenali, a mohli by být i pro ně důležité.

Firemní blog umožňuje přivést další zákazníky na váš blog. Ujistěte se proto, že pravidelně publikujete zajímavý a kvalitní obsah.

Autor: Martina Rosenkrancová a kolektiv.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp