Které z novinek ve světě PPC reklamy a online marketingu byste v listopadu neměli minout?
Co nového na Facebooku
Facebook testuje nové možnosti kontroly umístění reklam a obsahu Na základě probíhající debaty o možných negativních dopadech algoritmu News Feed na návyky uživatelů testuje Facebook řadu nových způsobů kontroly, a to jak pro inzerenty, tak pro uživatele. Firmám to přináší možnost se vyhnout nežádoucím asociacím pomocí umístění reklamy, a uživatelům umožní ovlivnit to, co na sociální síti vidí.
Jak vypadá nové nákupní chování uživatelů Facebook provedl novou studii, která ukazuje, jak se vyvíjí chování spotřebitelů a jak mohou inzerenti v závislosti na těchto změnách lépe přizpůsobit své reklamní strategie. Inspirujte se před vánoční sezónou i do budoucna. 28stránkový report Facebooku ukazuje aktuální maloobchodní trendy i to, roli jakou v nich hrají nejnovější technologie, jako jsou rozšířená nebo virtuální realita.
Co se děje na Instagramu?
Instagram spouští delší Stories a mazání příspěvků v karuselu Minulý měsíc Instagram oznámil, že plánuje zavést delší videa ve Stories. V současnosti je začíná testovat naživo. Spustil také možnost smazat jednotlivé příspěvky z karuselového formátu, což správcům profilů velmi usnadní práci. Nově také Instagram nabízí delší Stories. Tato novinka v praxi znamená, že Instagram už nebude dělit delší videa na 15sekundové samostatné spoty, ale přehraje je v délce 60 vteřin bez přerušení.
8 tipů, jak maximalizovat zapojení pomocí Instagram Stories Jsou Instagram Stories součástí vaší marketingové strategie pro letošní vánoční sezónu? Pak se inspirujte těmito 8 tipy, které pro vás připravil přímo Instagram. Dozvíte se z nich, jak pomocí příběhů zvýšit zapojení uživatelů a co nejlépe prezentovat vaše produkty.
Jak fotit jídlo pro Instagram a webové stránky Správně vyfotografované jídlo dokáže do vaší restaurace přivést zákazníky jako žádný jiný způsob propagace. Vzbudí v zákazníkovi nepodmíněný reflex, kterému nedokáže odolat. Pokud se proto snažíte propagovat restauraci, nebo cokoli, co souvisí s jídlem, jsou fotografie extrémně důležité, důležitější než text či cokoli jiného.
Novinky na Pinterestu
Idea Pins nyní umožňují prodej na Pinterestu Díky Idea Pinům mohou nyní návštěvníci nakupovat přímo z Pinterestu, aniž by museli přecházet na váš web. Díky partnerství se společností Shopify zavádí Pinterest nové způsoby, jak mohou tvůrci obsahu vydělat na své práci a spolupracovat s firmami. Tvůrci obsahu na Pinterestu nyní mohou zlepšit své podnikání a vydělávat peníze tím, že své Idea Piny učiní obchodovatelnými. Mohou také transparentněji spolupracovat se značkami na sponzorovaném obsahu a dokonce získávat provize prostřednictvím partnerských odkazů.
Marketingová strategie pro Pinterest Jakožto platforma založená na vizuálních vjemech je Pinterest ideálním místem na propagaci jakýchkoli produktů či služeb, které lze prezentovat v přitažlivém vizuálním stylu. Zjistěte, jak na to! Vytvoření optimální reklamní strategie pro Pinterest, která bude pro vaši firmu dávat smysl, je ideální způsob, jak s touto platformou začít. Pojďte se podívat, jak na to.
Ostatní marketingové novinky
Maximalizujte efekt PPC reklamy ve vyhledávací síti Google
Článek rozebírá jednotlivé možnosti, které umožňují inzerentům využít cílení na vysoce výkonná publika, které pomohou oslovit potenciální zákazníky. Reklamy je možné zacílit podle různých kritérií, například publika, které chcete oslovit, nebo obsahu, u něhož by se vaše reklamy měly zobrazit.
Tipy pro uživatelské testování produktu či služby Vytvoření prototypu a jeho následné testování byste rozhodně neměli vynechat ani u menších projektů. Je to jedním ze základů úspěchu při uvádění nového produktu či služby do provozu. Pokud vše uděláte pečlivě, můžete si v budoucnost ušetřit spoustu starostí, peníze investované do marketingu a zajistit produktu co nejlepší uvedení na trh.