Jak na responzivní e-mailovou šablonu?

mobil
Efektivní e-mail marketing: Co je responzivní e-mailová šablona a proč se bez ní neobejdete?

Posíláte e-mailové newslettery svým zákazníkům? Pak byste pro své e-maily měli určitě využívat responzivní e-mailovou šablonu. Pojďme se společně podívat na to, proč je to důležité.

Co je responzivní e-mailová šablona?

Responzivní e-mailová šablona je taková, která se umí přizpůsobit displeji zařízení, tedy konkrétněji velikosti obrazovky, na které se zobrazí Váš e-mail. Ať už používá Váš zákazník nejnovější iPhone, starší Samsung, tablet Lenovo nebo notebook značky Acer, vždy se mu zobrazí e-mail správně.

Proč používat responzivní e-mailovou šablonu?

Responzivní e-mailová šablona je navržena nejen tak, aby dobře vypadala, zároveň se také umí uzpůsobit všem zařízením, na kterém e-mail Vaši zákazníci otevřou. Můžete sice používat sebehezčí šablonu a předávat sebezajímavější obsah, ale k čemu Vám to bude, pokud si Vaši zákazníci Váš e-mail nepřečtou, jelikož se jim bude špatně zobrazovat? Odpověď je jednoduchá, k ničemu.

V dnešní době velká spousta lidí pro čtení e-mailů používá mobilní telefon. Je proto důležité uzpůsobit svou e-mailovou šablonu, aby se Vaše zpráva dostala k příjemcům jasně bez ohledu na typ zařízení a velikosti obrazovky, kterou používají. Díky ní můžete pozdvihnout svůj e-mailový marketing na novou úroveň.

Jak na responzivní e-mailovou šablonu?

Nastavení responzivní e-mailové šablony záleží na tom, jaký nástroj pro e-mail marketing používáte. Nejjednodušší cestou je využít předpřipravenou responzivní šablonu a upravit si ji podle svých představ.

Pokud byste chtěli s e-mailingem pomoci, neváhejte se obrátit na naše odborníky, kteří Vám rádi pomohou nejen s e-mailingovou šablonou. Rádi byste se dozvěděli další zajímavé tipy, jak vylepšit své newslettery? Přečtěte si náš další článek.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Gabriela Soukupová

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp