SEO novinky
Přečtěte si na našem blogu žhavé novinky ze světa SEO a online marketingu, které by vás v červenci 2022 rozhodně neměly minout.

Které z novinek ve světě SEO a online marketingu by vám během července 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Instagram otevírá přístup k Reels API externím platformám

Firmy a značky teď budou moci přidávat videa Reels na Instagram a spravovat související aktivity i z platforem třetích stran. Instagram totiž spouští Reels API i pro externí použití. Díky API rozhraní můžete nově publikovat a analyzovat videa Reels i skrze platformy, jako je Hootsuite nebo Sprout Social. To vám výrazně usnadní správu obsahu na různých sociálních sítích, protože vše najdete v rámci jediného ovládacího panelu. API rozhraní funguje od 6. července.

Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od července 2022

Katalog Zboží cz přináší přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v červnu tohoto roku. Zboží založilo nové kategorie na základě připomínek uživatelů. Doporučujeme vám zkontrolovat a upravit CATEGORYTEXT v XML feedu, pokud je váš sortiment pro tyto kategorie relevantní. Díky novým parametrům si uživatelé na webu mohou vyfiltrovat jednotlivé nabídky či produkty, a informace se jim zobrazí i v detailu produktu.

Facebook spouští nový nástroj pro spolupráci tvůrců

Facebook chce pomoci tvůrcům s lepší prezentací a monetizací jejich výtvorů na Facebooku. Proto spouští nový nástroj Creator Collaborations, který jim umožní spolupracovat s ostatními autory obsahu, a rozšířit tak svůj dosah. Nový nástroj umožní, aby se v jednom příspěvku na Facebooku objevilo více tvůrců. To zajistí dodatečné povědomí o daných autorech prostřednictvím tagů a rozšíření dosahu díky kombinovanému publiku obou autorů.

Vylepšený Seznam.cz Slovník přeloží už deset jazyků

Služba Slovník od Seznamu přidává do svého portfolia tři nové jazykové mutace. Konkrétně se jedná o uživatelsky velmi žádané jazyky polštinu, chorvatštinu a také ukrajinštinu. Poskytovatelem překladových dat je společnost Lingea, jež má dlouholeté zkušenosti s vydáváním klasických papírových slovníků. Hlavním cílem Slovníku je najít na internetu co nejrychleji a snadněji správný překlad hledaného slova.

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp