Jak na měření rychlosti, cookies nebo SEO?
Pokud chcete v online prostředí uspět, je potřeba neustále měřit a analyzovat výkony svého marketingu. Jaké efektivní nástroje na analýzy a lepší práci v marketingu můžete použít?
Marketing v cestovním ruchu se pomalu vrací k normálu
Situace v cestovním ruchu se pomalu vrací k době před covidem, vládní restrikce se pomalu rozvolňují a lidé opět plánují své cesty a dovolené. Na to reaguje marketing v cestovním ruchu a vrací se k době, kdy lidé mohli cestovat bez omezení.
Hornbach - zahrada na útěku
Společnost Hornbach spustila novou jarní kampaň s heslem „Vyraž do Hornbachu, dřív než tvoje zahrada“. Vtipný spotu v délce až 2:14 minut ukazuje, co se stane, pokud svou zahradu zanedbáte. Může vám totiž sebrat auto a odjet do Hornbachu sama.
Instagram umožní všem uživatelům označovat produkty ve feedu
Instagram dál rozšiřuje nabídku ecommerce nástrojů. Nyní umožní, aby všichni uživatelé mohli označovat produkty ve svých příspěvcích ve feedu. Zatímco původně byl nástroj k označování produktů v příspěvcích ve feedu k dispozici pouze schváleným tvůrcům obsahu, Instagram nyní umožnuje uvádět v příspěvcích přímé odkazy na produkty a značky všem uživatelům na této sociální síti.
Instagram Stories nabídnou novou nálepku pro události
Nová nálepka v Instagram Stories s názvem Naplánováno vám umožní sdílet připomínku, že se blíží vaše událost. Zahrnuje také přímý odkaz na seznam událostí, kde si můžete vybrat, kterou konkrétní nadcházející akci, kterou pořádáte, chcete propagovat.
Automatizujte své podnikání
Díky automatizaci podnikání získáte: Lepší pracovní tok, vyšší efektivitu, zvládnete eliminovat možné chyby, snížíte nákalay a zajistíte svým návštěvníkům lepší zákaznickou zkušenost.