SEO
Navštívil jsem školení, kde jsem se dozvěděl spoustu nových informací o tom, jak dělat úspěšné SEO pro e-shopy. Jaké to bylo?

Minulý týden jsem se v Praze zúčastnil školení, zaměřené na SEO pro e-shopy, které ve svém „hlavním stanu“ pořádala známá online marketingová agentura Taste. Jelikož informací v tak dynamickém oboru, jakým SEO nepochybně je, není nikdy dost, těšil jsem se, co nového se dozvím. A nezklamal jsem se. Ale abych nepředbíhal – školení začalo v 9.30 sídle společnosti Taste na Hybernské ulici v Praze. Je to cca 200 m od Hlavního nádraží, takže velmi snadno nalezitelné i pro mimopražské účastníky, kteří přijeli vlakem. Hned po příchodu mne potěšila skvělá káva, která po tříhodinové cestě vlakem rozhodně přišla vhod. Samozřejmostí bylo skvělé WIFI připojení a možnost zapojit notebooky do elektrické sítě. Přednášející Jakub Mencl byl velice sympatický a erudovaný, a což mne mile překvapilo, uměl velmi dobře pracovat s intonací hlasu, takže dokázal bez problémů udržet pozornost posluchačů po celých 8 hodin, což se vidí málokdy. Svou roli pochopitelně hrála i velmi zajímavá SEO témata, kterým jsme se věnovali.  

Co jsme se na SEO školení naučili?

Látka probíraná na SEO školení byla svým pojetím vhodná i pro začínající majitele e-shopů, ale věřím že i profíci, kteří se v oblasti optimalizace pro vyhledávače pohybují již nějaký ten pátek, se dozvěděli spoustu nových informací. Účastníci se dozvěděli například to, jak se SEO pro e-shopy liší od optimalizace pro běžné obsahové weby, praktické tipy ohledně obsahového a technického SEO, seznámili se s efektivními SEO nástroji, které zjednoduší optimalizaci stránek, jak provádět účinnou analýzu klíčových slov a mnoho dalších informací.

I v době oběda dostála SEO agentura Taste svému jménu. V ceně školení byl velice chutný oběd v protější restauraci, kde jsme se mohli blíže seznámit s ostatními účastníky a společně prodiskutovat naše dosavadní zkušenosti s optimalizací stránek pro vyhledávače.

Po obědě jsme se věnovali dalším velmi důležitým SEO tématům, jako je autorita webu, probrali jsme různé efektivní metody linkbuildingu, a to včetně těch méně známých, zjistili jsme, jak úspěšnost SEO měřit a vyhodnocovat a samozřejmě zbyl i prostor pro dotazy, které Jakub velice srozumitelně vysvětlil.

Stálo školení za to?

Celých 8 hodin bylo nabitých informacemi, které pokrývaly všechny důležité aspekty SEO, takže i začátečníci budou po tomto „nachytření“ schopni úspěšně optimalizovat svůj e-shop a porazit tak své konkurenty. Pokud s e-shopem či SEO teprve začínáte, dozvíte se zde vše potřebné, co k úspěšné optimalizaci potřebujete. Školení Taste SEO pro e-shopy vám však má hodně co nabídnout i v případě, že se již optimalizaci pro vyhledávače nějakou dobu věnujete.

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp