konverze

9.8.2019 Číst dál
Jednou z nejdůležitějších metrik, od kterých se odvíjí efektivita celé PPC kampaně, je cena za konverzi. To znamená, kolik nákladů musíte na získání...
20.6.2019 Číst dál
Pokud se zabýváte PPC reklamou, pravděpodobně jste se setkali s termínem publikum. Jde o skupinu lidí, kteří se vyznačují specifickými vlastnostmi,...
29.4.2019 Číst dál
ROAS, neboli návratnost prostředků investovaných do reklamy, je jedním z nejdůležitějších ukazatelů výkonnosti PPC reklamy. Informuje vás o tom,...
26.3.2019 Číst dál
Přivést návštěvníky na váš web není jednoduché a není to ani levné. Abyste získali návštěvnost, musíte platit za PPC, SEO nebo za reklamu na...
11.3.2019 Číst dál
Chystáte se v brzké době pořádat konferenci, ples nebo večírek? Zajistěte si větší účast na události pomocí Facebooku. Sociální sítě jsou skvělou a...
27.2.2019 Číst dál
V březnu 2017 spustil Facebook betaverzi svého řešení pro přiřazování konverzí k jednotlivým marketingovým kanálům, známou jako Facebook Attribution...
26.9.2017 Číst dál
Seznam klíčových aktivit CRO, které by měl na svých webových stránkách implementovat každý online prodejce.