konverze

Co jsou to PPC publika a jak je Google určuje?

Pokud se zabýváte PPC reklamou, pravděpodobně jste se setkali s termínem publikum. Jde o skupinu lidí, kteří se vyznačují specifickými vlastnostmi, zájmy, záměry nebo demografickými údaji, podle kterých je algoritmus Google zařazuje do jednotlivých publik.
Přečíst článek

Chatboti a vyskakovací okna jsou skvělým zdrojem konverzí

Přivést návštěvníky na váš web není jednoduché a není to ani levné. Abyste získali návštěvnost, musíte platit za PPC, SEO nebo za reklamu na sociálních sítích. To vše stojí peníze nebo čas, většinou však obojí. Přesto však existují způsoby, jak z vašeho rozpočtu na reklamu můžete získat mnohem více.
Přečíst článek

Funkce Facebook přiřazení je nyní dostupná pro všechny

V březnu 2017 spustil Facebook betaverzi svého řešení pro přiřazování konverzí k jednotlivým marketingovým kanálům, známou jako Facebook Attribution neboli Facebook přiřazení. Nyní po téměř dvou letech testování je Facebook přiřazení dostupné v ostré verzi pro všechny.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp