Plánování reklam na Facebooku pomocí automatizovaných pravidel

Plánování reklam na Facebooku
Oslovte potenciální zákazníky na Facebooku tehdy, když je jich nejvíc online. Můžete k tomu využít PPC reklamy automaticky spouštěné na základě pravidel.

Efektivita reklam na Facebooku kolísá mimo jiné i v závislosti na denní době, kdy se reklama spouští. Ne vždy jsou totiž uživatelé z vaší cílové skupiny online. Proto, aby dostali ze svých PPC reklam na Facebooku maximum, plánují zkušení inzerenti spouštění reklam podle rozvrhu, založeného na tom, kdy je nejvíce členů konkrétní cílové skupiny online.

Mnozí z vás jsou jistě dobře zvyklí na plánování PPC reklam na Facebooku, pomocí data a času spuštění a vypnutí. Věděli jste však, že kromě tohoto základního existuje ještě i jiný způsob plánování reklam? Vaše PPC reklamy na Facebooku totiž můžete vypnout a zapnout pomocí automatických pravidel.

Jak nastavit plánování reklam pomocí automatických pravidel

Nastavit plánování reklam pomocí automatizovaných pravidel není nic složitého. Pojďte se podívat, jak na to pomocí pěti jednoduchých kroků.

Krok 1: Přejděte ve svém účtu Facebook Ads na reklamy, které chcete naplánovat.

Krok 2: Vyberte tyto reklamy, klikněte na rozbalovací nabídku „Pravidla“ a poté vyberte „Vytvořit nové pravidlo“.

Krok 3: Nastavte pravidlo pro zapnutí reklam. Zadejte akci, která se má při spuštění pravidla provést, například „Zapnout reklamu“, a poté definujte podmínky, například čas, kdy se má pravidlo spouštět. Stejným způsobem můžete nastavit i pravidlo pro automatické vypínání reklamy.

Krok 4: Nakonec si důkladně zkontrolujte, zdali je vše nastaveno správně a reklama se spouští a vypíná tak, jak má.

Facebook

Má ovládání PPC reklamy podle automatických pravidel nějaké výhody?

Pochopitelně ano. Díky této metodě nebudete muset neustále vytvářet další sady reklam. Řízení PPC kampaní se tak výrazně zjednoduší. Ovládání reklamy vám navíc nebude resetovat „fázi učení“ u chytrých reklamních kampaní řízených umělou inteligencí, která pokaždé, když znovu vytvoříte reklamní sestavu, musí projít fází testování a učení. Pokud se tomu chcete vyhnout, může vám tato metoda výrazně pomoci.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com
Autor: Vlastimil Malík
Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp