Proč si najmout agenturu pro správu PPC?

28.7.2018
0

Obrázek uživatele martina
Martina Rosenkrancová
Digitální svět je velmi rychle se vyvíjejícím oborem. A proto je nutné neustále sledovat nové trendy. To je jen jeden z důvodů, proč si na PPC najmout agenturu.

Digitální svět je velmi rychle se vyvíjejícím oborem. A proto je nutné neustále sledovat nové trendy. Dnes si velmi silně konkurují SEO a PPC reklamy. SEO však může být pro mnoho firem pomalým procesem, jak dostat svůj web výše ve výsledcích vyhledávání, a proto čím dál více firemních financí zpravidla proudí právě do PPC reklamy.

PPC reklama je ideální možností, jak okamžitě zvýšit návštěvnost vašeho webu. Umí oslovit relevantní zákazníky dle lokality, věku, pohlaví, zájmů nebo klíčových slov, která jednotliví uživatelé vyhledávají. Díky tomu váš web navštíví lidé, kteří se opravdu zajímají o typ produktů nebo služeb, které vaše firma prodává.

Ušetříte čas i peníze

Zejména v případě, že s PPC reklamou začínáte, bude levnější, když si zaplatíte experty na PPC, kteří ví, co v PPC kampaních opravdu funguje, jak reklamy nastavit a na co si dát pozor. Agentura vám také zpravidla poradí, jak vylepšit vaše vstupní stránky, aby PPC kampaně dosáhly co nejvyšší míry konverze.

Technická odbornost

Základem každé úspěšné PPC kampaně je vyhodnocování klíčových výkonnostních ukazatelů a průběžná optimalizace. Instalace kódu pro sledování vašich PPC kampaní vyžaduje alespoň základní znalost HTML a správce PPC reklamy by měl v ideálním případě umět hlouběji vyhodnotit průběh kampaně v kontextu s návštěvností webu, a to pomocí Google Analytics.

Vyhledávání obchodně zajímavých klíčových slov není jednoduché

Analýza klíčových slov je zcela zásadním krokem pro úspěšnou PPC kampaň. Odborníci mají s volbou klíčových slov dostatek zkušeností a mají k dispozici i placené nástroje, které vám poskytnou lepší výsledky. Pokud zvolíte špatná klíčová slova, vaše reklama může být zbytečně drahá a neefektivní.

Sledování trendů

Specialisté z marketingových agentur neustále sledují nejnovější trendy a vědí o významných změnách v PPC systémech, které nezkušené inzerenty mohou překvapit. Experti se pravidelně zúčastňují různých školení, aby měly co nejlepší znalosti a přehled o nejnovějších trendech. PPC kampaním se věnují denně a přesně ví, které postupy opravdu fungují.

Znalost PPC terminologie

Naklikat PPC kampaň podle návodu nestačí. Marketingové specialisté se mimo jiné vyznají v terminologii, která souvisí s PPC kampaněmi. Vědí, co znamenají zkratky jako CPM, CPC, CPA a další. Pochopení těchto pojmů je v řízení PPC kampaní klíčové. Pokud nerozumíte těmto pojmům, je téměř nemožné, abyste byli ve správě PPC kampaní úspěšní.

Nastavení PPC kampaní může být náročnější, než jste čekali

Pro úspěšnou PPC kampaň je třeba provést několik důležitých nastavení. Například můžete vyloučit některá klíčová slova, na které nechcete, aby se vaše reklamy zobrazovaly. Pomocí geografického cílení pak můžete oslovit relevantní publikum v oblasti, kde se vaše podnikání opravdu nachází. V případě, že budete reklamu zobrazovat v obsahové síti, měli byste vědět, kde odfiltrovat weby, na kterých by vaše reklama neměla být zobrazována. Bez perfektní znalosti systému a pochopení různých nastavení budete zbytečně platit více peněz za méně efektivní reklamy.

Agentura ví, jak má vypadat vstupní stránka

Agentura vás také případně upozorní na nedostatky vašich vstupních stránek, na které povedou vaše reklamy, a navrhne vám možné změny, které pomohou k lepším výkonům PPC kampaní.

Zkušenost s podobnými klienty

Agentury, které se na denní bázi věnují PPC kampaním, již pravděpodobně pracovaly pro klienty ze stejného oboru podnikání, jako je vaše firma. Jejich znalosti, které získaly při vedení těchto kampaní, mohou využít ve váš prospěch.

Opravdu máte čas spravovat PPC reklamy?

Posledním, ale velmi důležitým bodem, který bychom si měli připomenout, je fakt, že majitelé firem a jejich pracovníci většinou nemají dostatek času na nastavení a pravidelnou optimalizaci PPC kampaní. V takovém případě dochází k rychlému a nepromyšlenému nasazení reklam. Ve finále pak zbytečně utratíte rozpočet na kampaně, které nepřinesou požadované výsledky.

Zvolte pro nastavení a správu SEO Consult. Zajistíme vám, že váš web bude ve vyhledávání na Googlu a Seznamu okamžitě vidět.

foíto zdroj: pixabay.com

 

Máte zájem o Digitální marketing? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme

Nezávazná konzultace

Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333

Doporučené články