SEO strategie, které můžete implementovat i v reálném životě

13.1.2017
0

Obrázek uživatele martina
Martina Rosenkrancová
Ve většině případů je optimalizace pro vyhledávače prováděna a dokončována online. . Existují však také SEO strategie, které se odehrávají v reálném životě. Pro mnoho podniků je toto vzrušující cesta, jak získat více zákazníků.

 

Ve většině případů je optimalizace pro vyhledávače prováděna a dokončována online. Nicméně, existuje také off-line SEO, které spočívá v budování vztahů se zákazníky, kteří jsou vedeni k tomu, aby s vámi komunikovali online, reagovali na sociálních sítích a navštěvovali váš web. Existují však také SEO strategie, které se odehrávají v reálném životě. Pro mnoho podniků je toto vzrušující cesta, jak získat více zákazníků.

SEO se mnohdy prolíná s naším reálným životem. Správná komunikace se zákazníky a budování dobrých vztahů nám může pomoci získat více zákazníků, kteří nás rádi budou doporučovat dále. Níže uvedené strategie z reálného života vám pomohou zlepšit výkon vaší SEO kampaně.

Inzerujte váš obsah také pomocí tisku

Obsah, který vytvoříte pro váš web, nemusí zůstat pouze online. Po tom, co jste nad svými texty strávili spoustu času a jsou skutečně zajímavým čtením, využijte možností, které nabízí tisk. Své nejlepší texty můžete využít i při tvorbě brožur, které pak můžete poskytnout zákazníkům na různých veletrzích, školeních či obchodních jednáních.

Rozšíření sítě odborných kontaktů

V reálném životě můžete také pracovat na rozšíření sítě odborných kontaktů. Stačí se zúčastnit několika zajímavých odborných akcí. Téměř všichni odborníci, se kterými se zde dáte do řeči, budou ochotni sdílet s vámi svůj kontakt na sociálních sítích. Pokud se zúčastníte dvou takových akcí týdně a z každé z nich získáte 10 nových kontaktů, za rok můžete mít cca 1 000 nových sledujících uživatelů. To už je velmi pěkné číslo, že ano?

Publikace v tisku

Ke zvýšení povědomí o vaší značce, ale i k budování vztahů s veřejností mohou pomoci publikace v místním tisku. Přestože tištěné noviny a časopisy už se netěší takové oblibě jako dříve, stále ještě v marketingu zaujímají nemalý podíl. V některých případech dokonce mohou být publikace v regionálním tisku mnohem jednodušší cestou k zasažení publika než online zdroje.