SEO strategie
Ve většině případů je optimalizace pro vyhledávače prováděna a dokončována online. . Existují však také SEO strategie, které se odehrávají v reálném životě. Pro mnoho podniků je toto vzrušující cesta, jak získat více zákazníků.

Ve většině případů je optimalizace pro vyhledávače prováděna a dokončována online. Nicméně, existuje také off-line SEO, které spočívá v budování vztahů se zákazníky, kteří jsou vedeni k tomu, aby s vámi komunikovali online, reagovali na sociálních sítích a navštěvovali váš web. Existují však také SEO strategie, které se odehrávají v reálném životě. Pro mnoho podniků je toto vzrušující cesta, jak získat více zákazníků.

SEO se mnohdy prolíná s naším reálným životem. Správná komunikace se zákazníky a budování dobrých vztahů nám může pomoci získat více zákazníků, kteří nás rádi budou doporučovat dále. Níže uvedené strategie z reálného života vám pomohou zlepšit výkon vaší SEO kampaně.

Inzerujte váš obsah také pomocí tisku

Obsah, který vytvoříte pro váš web, nemusí zůstat pouze online. Po tom, co jste nad svými texty strávili spoustu času a jsou skutečně zajímavým čtením, využijte možností, které nabízí tisk. Své nejlepší texty můžete využít i při tvorbě brožur, které pak můžete poskytnout zákazníkům na různých veletrzích, školeních či obchodních jednáních.

Rozšíření sítě odborných kontaktů

V reálném životě můžete také pracovat na rozšíření sítě odborných kontaktů. Stačí se zúčastnit několika zajímavých odborných akcí. Téměř všichni odborníci, se kterými se zde dáte do řeči, budou ochotni sdílet s vámi svůj kontakt na sociálních sítích. Pokud se zúčastníte dvou takových akcí týdně a z každé z nich získáte 10 nových kontaktů, za rok můžete mít cca 1 000 nových sledujících uživatelů. To už je velmi pěkné číslo, že ano?

Publikace v tisku

Ke zvýšení povědomí o vaší značce, ale i k budování vztahů s veřejností mohou pomoci publikace v místním tisku. Přestože tištěné noviny a časopisy už se netěší takové oblibě jako dříve, stále ještě v marketingu zaujímají nemalý podíl. V některých případech dokonce mohou být publikace v regionálním tisku mnohem jednodušší cestou k zasažení publika než online zdroje.

Účast na místních událostech

Buďte vidět. Konají se ve vaší lokalitě pravidelné veletrhy, trhy nebo festivaly? Ujistěte se, že je na těchto akcích vaše firma zastoupena. Zlepšíte tak své povědomí o značce, získáte více zákazníků a potažmo i více návštěv na vašem webu.

Zvyšte provoz na vašem webu prostřednictvím tradičních reklam

Nezapomeňte, že čím více lidí bude navštěvovat vaše stránky, tím lépe pro SEO. To znamená, že čím více lidí bude přistupovat na vaše stránky, číst váš obsah a doporučovat vaše produkty, tím lépe bude Google hodnotit váš web. A právě na základě tohoto hodnocení jsou pak umístěny webové stránky v organickém vyhledávání pomocí vyhledávacích dotazů.

Podpořte proto návštěvnost vašeho webu prostřednictvím tradičních reklam, mezi které patří například billboardy, televizní spoty atd. Tento typ reklam bývá sice dražší než online reklama, ale z dlouhodobého hlediska má rozhodně smysl do nich investovat.

Význam kreativity

I v SEO je důležitá kreativita. Hlavní hrozbou je pro vás konkurence, a proto je důležité se od ní odlišit. Buďte originální a sdělte svým zákazníkům, proč si mají vybrat právě vás.

autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp