Meta představila nový reklamní model Lattice
Meta představila nový proces cílení reklam s umělou inteligencí. Nový model Meta Lattice dokáže zlepšit výkon reklamy, aniž by měl k dispozici podrobné údaje o uživateli. V souvislosti s různými změnami ve sběru online dat, která mohou digitální platformy využívat při cílení reklam, vyvíjí Meta nové modely založené na strojovém učení. Ty jsou schopny zobrazovat relevantnější reklamy každému uživateli, aniž by vyžadovaly detailní informace o tom, jak daná osoba používá aplikace.
Sezónní tipy: Využijte plánování dovolených pro efektivní cílení online reklamy
Letošní boom v oblasti first minute zájezdů jasně ukazuje obrovský zájem Čechů o cestování. Cestovní kanceláře předpovídají zvýšenou poptávku po exotických destinacích, jako jsou Egypt, Řecko, Chorvatsko, Španělsko a Turecko. Přibližně 40 % Čechů se rozhodlo pro dovolenou v České republice. I na ně můžete zacílit svou reklamu.
Glami mění vizuální identitu, rozšiřuje zapojení AI
Glami představuje novou vizuální identitu. Do svých procesů více zapojuje umělou inteligenci. Platforma pro vyhledávání módy Glami přichází s novou vizuální identitou. Cílem je sjednotit styl s italským agregátorem Stileo, který koupila v loňském roce a společně vystupují jako Glami.group. Nová identita přitom zdůrazňuje závazek k personalizaci a rozmanitosti v módě. Glami.group spolupracuje s více než 4300 módními e-shopy v 14 evropských zemích a využívá technologii strojového učení, aby zákazníkům poskytla co nejlepší zážitek z vyhledávání módních produktů. Glami chce být „Spotify na módu“, které poskytuje personalizované módní kousky pro každého uživatele na jednom místě.
Meta upravuje monetizaci Facebook Reels
Meta aktualizuje monetizační program pro tvůrce videí Reels na Facebooku. Tvůrci budou nyní placeni na základě výkonu jejich obsahu a nikoliv na základě reklam zobrazených u jejich klipů. Reklamy ve Facebook Reels začala Meta testovat loni jakožto způsob, jak mohou tvůrci získat peníze za vytváření a sdílení poutavých videí. Nyní testuje nový výplatní model, který tvůrcům vyplácí peníze na základě výkonu veřejných Reels, nikoliv na základě výdělků z reklam, které se u jejich Reels objevují.
Rich popisy na Zboží.cz jsou nyní dostupné za zvýhodněnou cenu. Vyšperkujete díky nim vlastní produktovou kartu
Nadupanou produktovou kartu máte možnost získat díky tzv. Rich popisům, které nabízí internetový srovnávač Zboží.cz aktuálně o 50 % výhodněji v rámci vendorské spolupráce. Jak na to? Slevová nabídka platí pro všechny Rich popisy. Stačí nám jen dodat kompletní textaci včetně obrázků. Rozepsat se můžete do detailů o vlastnostech, využití a technických specifikacích zboží. Nabízí se také skvělá příležitost seznámit zákazníky s vaším produktem a širokou škálou dalších podstatných informací.
Klik.cz: Koncept s agentem s povolením srovnávat se osvědčil
Klik je jako Heureka na poli pojišťoven, a stejně jako jsou na srovnávači e-shopy rády, tak je tomu i v našem případě, říká marketingový ředitel firmy Petr Princ. Srovnávač pojištění Klik.cz od roku 2021 komunikuje s postavou agenta s povolením srovnávat. Nový koncept značce pomáhá nejen s odlišením se od konkurence, ale také s budováním odbornější image. Svou důvěryhodnost buduje Klik.cz podle marketingového ředitele společnosti Petra Prince kombinací inteligentního humoru s edukací. „Právě edukaci letos věnujeme hodně naší energie. Za tímto účelem jsme založili vlastní blog, kam píšeme články na různá témata, jako je automobilismus, pojištění domácnosti, cestovní pojištění, rizikové sporty a jiné. Naším cílem je lidem pojištění přiblížit,“ vysvětluje.
Meta testuje generativní prvky AI pro reklamy a novinky pro kampaně Advantage+
Meta začala vytvářet řadu reklamních nástrojů, které pomohou zdokonalit možnosti umělé inteligence. Těšit se můžete na nové integrované nástroje pro generování reklamní kreativy. Novinky přibudou také v nástroji Advantage+. Meta představila nový projekt AI Sandbox, který zahrnuje tři nové možnosti pro vytváření lepších reklamních kampaní. Nástroj nabídne tvorbu různých variant textu, generování pozadí a vyřezávání obrázků. Umělá inteligence vygeneruje více variant sdělení, díky čemuž získáte více možností výběru pro maximalizaci výkonu vašich reklam.
Zrcadlení na Sbazar.cz může nově využívat více inzerentů
Zrcadlení inzerátů z Sauto.cz na Sbazar.cz si za necelý rok od spuštění získalo velkou oblibu. Rozšiřující funkci, která může výrazně podpořit vaši inzerci vozidel, proto na Sbazaru zpřístupnili pro ještě více inzerentů. Funkce Zrcadlení umožňuje automatické přenesení nabídek z Sauto.cz na Sbazar.cz. Od 2. května 2023 mohou Zrcadlení nově využívat také firemní inzerenti, kteří využívají krátkodobé databáze Sauto.cz v délce 3 a 6 měsíců. Stejně jako u ročních databází bude možné Zrcadlení využívat i pro pobočky.
GymBeam přichází s formátem live rozhovorů
GymBeam začíná ve svém Fitness Hubu v pražském Karlíně natáčet živé rozhovory. Spustila nový podcast s názvem Rest Day založený na formátu live rozhovorů. Pořad vychází každý měsíc na Youtube kanále GymBeam a dalších streamovacích platformách, jako je Spotify, Apple Podcasts či Google Podcasts.
Meta zdvojnásobí množství doporučeného obsahu ve feedech
Meta se v posledním roce přiklonila k umělé inteligenci, i co se týče doporučování obsahu v kanálech příspěvků na Facebooku a Instagramu. Nyní chce množství tohoto obsahu ještě navýšit. To představuje novou příležitost zejména pro firmy. Plán zdvojnásobit množství doporučeného obsahu na základě umělé inteligence (AI) oznámila Meta už loni v létě. V té době pocházelo z AI přibližně 15 % obsahu, který se uživatelům zobrazoval na Facebooku, a ještě o něco více na Instagramu.