duben
Které z novinek ve světě SEO a online reklamy by vám během dubna 2023 neměly v žádném případě uniknout?

Instagram umožní přidat do bia až 5 odkazů

Instagram spustil jednu ze svých nejžádanějších aktualizací. Ode dneška uživatelům umožní přidat až pět odkazů do bia v profilu. Novinka usnadní tvůrcům a dalším uživatelům zvyšovat návštěvnost webových stránek, propagovat produkty, služby či značky, prezentovat podnikání, upozorňovat na zájmy a mnoho dalšího. Jak na to? Pokud chcete do svého profilu na Instagramu přidat více odkazů, klikněte na možnost Upravit profil → Odkazy → Přidejte externí odkaz. Seřadit odkazy pak můžete pomocí přetažení. V biu se následně zobrazí celkový počet odkazů, které jste dali k dispozici. Po kliknutí se zobrazí jednotlivé odkazy v podobě URL adresy a popisku, který si můžete individuálně přizpůsobit.

LG má novou vizuální identitu, rozpohybuje logo

LG Electronics přichází s novým směřování své značky a novou vizuální identitou, která přináší dynamičtější a mladistvější vzhled napříč všemi fyzickými i digitálními prostory, kde se potkává se zákazníky. Nová strategie komunikace značky zdůrazňuje základní hodnoty společnosti LG, kterými jsou nekompromisní zákaznická zkušenost, inovace zaměřené na člověka a produkty, které uživatelům přináší zábavu a úsměv na tváři. Cílit tak chce na všechny generace, včetně generace Z. Značka pracuje se sloganem „Life’s Good“, který zahrnuje poselství o tom, jak LG umožňuje svým zákazníkům užívat si kvalitní život. Poslání značky pak shrnuje motto „Innovation for a Better Life“. 

Meta spouští novou sérii marketingových webinářů

Meta připravuje novou sérii webinářů zaměřenou na marketing pro malé a středně velké firmy. Webináře jsou postavené na konceptu Performance 5 a prozradí, jak přesně lze jednotlivé prvky použít v rámci vašich kampaní. Performance 5 je soubor pěti taktik, které pomohou zlepšit výkonnost reklamy v aplikacích Mety. Koncept, který Meta představila na podzim roku 2022, byl vytvořen na základě analýzy 20 000 kampaní s cílem identifikovat klíčové prvky, které vedou k optimálnímu úspěchu.

Zalando: Ze sportovních značek je nejoblíbenější Nike

V roce 2022 byly oblíbenými sportovními značkami českých zákazníků na Zalandu Nike, Adidas, Under Armour, Champion a Puma. Sportovním aktivitám se věnuje alespoň jednou týdně 85 % zákazníků tohoto e-shopu. Až 44 % Čechů uvedlo, že cvičí nebo se věnují sportům alespoň s určitou pravidelností, ve srovnání s 38% průměrem v Evropské unii. Dále oproti evropským 50 % prozradilo až 67 % Čechů, že se alespoň s určitou pravidelností věnují jiné pohybové aktivitě mimo sport. V kategorii sportovního oblečení navíc Češi překonávají evropský průměr. Mezi jejich nejžádanější značky patří Nike, Adidas, Under Armour, Champion a Puma. Daří se i slovenské značce Nebbia. 

Meta rozšíří program monetizace Reels

Meta se snaží rozšířit pobídky pro tvůrce videí Reels. V následujících měsících proto zpřístupní program monetizace prostřednictvím reklam většímu množství tvůrců. Novinka spadá do úsilí Mety rozšířit podporu Reels jako prostředku, jak déle udržet uživatele ve svých aplikacích. Nedávné interní údaje totiž ukázaly, že zapojení v Reels vedlo k výraznému nárůstu času stráveného na Facebooku a Instagramu.

Za pět let narostly hromadné e-maily o třetinu

Hromadné e-maily jsou na vzestupu. Podle Seznamu se jejich počet zvýšil za posledních pět let o 32 %. Zatímco v minulých dekádách sloužil e-mail spíše k běžné one-to-one komunikaci, dnes se z něj stává účinný marketingový nástroj. Potvrzují to nejnovější data společností Ecomail a Seznam.cz. Jen podle Seznamu došlo za posledních pět let k nárůstu hromadných e-mailů o 32 %. Ačkoliv klasická korespondence v rámci běžné e-mailové komunikace stále klesá, marketingovým sdělením se daří o poznání lépe. Viditelné je to pak zejména v delším časovém horizontu. Zatímco v roce 2017 dorazilo do složky Hromadné 9,6 miliardy e-mailů, v minulém roce už to bylo 12,6 miliard.

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp