Nová příručka pomůže budovat engagement ve skupinách
Facebook vydal novou příručku, která má firmám pomoci co nejlépe využít online komunity. Průvodce se zaměřuje především na skupiny na Facebooku, ale obsahuje i řadu úvah a tipů, které se mohou hodit při jakékoliv komunitní iniciativě, mají ostatním firmám ukázat, proč je důležité investovat do komunit, a sdílí osvědčené postupy potřebné k úspěchu.
Viaplay zesílí mezinárodní expanzi, předplatitelů přibývá
Severská streamovací služba Viaplay eviduje za první čtvrtletí meziroční přírůstek o 52 % předplatitelů a s novým konceptem Viaplay Select urychlí mezinárodní expanzi. Zaznamenala v prvním letošním čtvrtletí meziroční růst počtu předplatitelů o 52 % a celkově jich ke konci kvartálu vykázala 4,783 milionů. V prvním letošním čtvrtletí jejich počet navýšila o 778 tisíc.
Fondee přibližuje kampaní budoucí roli peněz
Investiční platforma Fondee odstartovala kampaň, v níž reaguje na přístup české populace k investicím. Češi totiž raději ukládají své úspory na tradiční místa, než aby zkusili krátkodobě rizikovější, ale dlouhodobě výnosnější alternativy. V kampani s claimem „Budoucnost nezná nikdo. Zajistit se může každý“ se tak představuje jako „bezpečné a ověřené místo pro dlouhodobé zhodnocování úspor“.
Algoritmus Instagramu se více zaměří na originální obsah
Instagram aktualizuje způsob hodnocení obsahu. Upravený algoritmus se více zaměří na původní tvorbu, kterou upřednostní oproti přesdíleným nebo upraveným příspěvkům. Podle Instagramu si totiž tvůrci, kteří vytvářejí obsah od samého začátku, zaslouží větší uznání i prostor na sociální síti. Zároveň chce, aby byl ve feedu více zastoupený originální obsah, který je pro uživatele atraktivnější a zároveň přínosnější z hlediska engagementu.
Penny nabízí ve věrnostní kampani plyšové dinosaury
Obchodní řetězec Penny spouští novou věrnostní kampaň, v níž nabídne za nasbírané body se slevou 73 % osm plyšových dinosaurů. V nabídce jsou dinosauři T-Rex, Bronťa, Saurík, Pteráček, Edina, Tricík, Stegi a Paras, kteří vycházejí ze skutečných názvů pravěkých dinosaurů.
Heureka: Růst e-commerce je meziročně nižší o 25 %
Loňský první kvartál rostla česká e-commerce meziročně o 80 %, letos je to o 25 % méně. I přes pokles obratu o čtvrtinu v porovnání s prvním kvartálem loňského roku stále znamená růst oproti předpandemickému období. Vyplývá to z dat eCommerce Insider nákupního rádce Heureka. Na vině meziročního poklesu je loňský lockdown a s tím spojený přesun nákupů lidí z kamenných prodejen na internet.