Vyšším útratám v obchodech pomáhají blížící se Vánoce

nízká inflace, vyšší mzdy a Vánoce podporují růst nákupní aktivity
Zjistěte, jak nízká inflace, vyšší mzdy a Vánoce podporují růst nákupní aktivity a jaké výzvy a příležitosti přináší pro obchodníky.

Článek na portálu FAEI.cz se zaměřuje na růst nákupní aktivity během období nízké inflace, zvyšování mezd a blížících se Vánoc. Popisuje, jak tyto faktory ovlivňují spotřebitelské chování a představují příležitosti pro obchodníky a investory. Autor upozorňuje na důležitost investičního přístupu pro ochranu hodnoty úspor, zejména v době poklesu úrokových sazeb na spořicích účtech. Tomáš Čupr, ředitel marketingové agentury SEO Consult v článku zmiňuje, že čeští zákazníci stále více nakupují na zahraničních e-shopech, kam už míří zhruba 40 procent jejich útrat. 

Více článků z blogu

Proč expandovat do zahraničí a jak zvýšit tržby?

Už dávno nemusíte prodávat jen v Česku. Pokud plánujete vstoupit na zahraniční trh, můžete tím např. získat nové zákazníky, snížit svoji závislost na domácím trhu ale i zvýšit obrat a povědomí o vaší firmě. K tomu ale potřebujete mít připravený plán na jaký trh a proč chcete expandovat.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp