Mopis.eu – případová studie

S firmou Mopis.eu spolupracujeme od září 2021. Cílem naší spolupráce je zvýšit návštěvnost firemního webu pomocí placené PPC reklamy, zvýšit pozice ve vyhledávačích pomocí optimalizace pro vyhledávače - SEO a přivést tak firmě nové zákazníky. Během naší spolupráce se nám podařilo dosáhnout významných úspěchů, které zvýšily počet zákazníků i realizované tržby.

Mopis.eu se zaměřuje na pískování a lakování kovových, dřevěných a kamenných povrchů.  Jejich prioritou je kvalita a ekologický přístup. V roce 2020 Mopis rozšířil své portfolio o tlakové čištění, lakování střech, fasád, podlah a dlažeb jak u rodinných domů, tak v průmyslovém prostředí a potřeboval tyto své nové služby lépe představit zákazníkům.

Mopis.eu - logo
Mopis.eu

 

Jak probíhá naše spolupráce s firmou Mopis.eu?

V rámci PPC reklamy  jsme začínali zcela od začátku. Důkladnou analýzou klíčových slov jsme vybrali vhodné výrazy s nízkou konkurenčností, vysokou hledaností a vysokým komerčním potenciálem. Založili a nastavili jsme účty Google Ads a Google Analytics, načež naši zkušení PPC konzultanti nastavili PPC kampaně a vytvořili sady reklam cílených na vhodná publika. 

Odhalili jsme také výrazy s nízkou výkonností, které jsme zařadili jako negativní klíčová slova. Na základě zjištěných informací průběžně upravujeme nastavení PPC kampaní, abychom dosáhli co nejvyšší návratnosti. V závislosti na sezóně vypínáme a zapínáme jednotlivé reklamy. Také upravujeme objem placené propagace a rozdělení rozpočtu mezi jednotlivé druhy práce podle aktuální vytíženosti pracovníků. V závislosti na výsledcích propagace průběžně upravujeme vyhledávací dotazy, texty reklam, doplňujeme klíčová a vylučující slova.

V rámci optimalizace pro vyhledávače bylo naším cílem zvýšit nalezitelnost webu na vhodná klíčová slova. Náš tým odborníků provedl důkladnou analýzu klíčových slov v oboru čištění a lakování střech a navrhl komplexní SEO strategii, která zahrnovala optimalizaci webových stránek Mopis, vytvoření zpětných odkazů od relevantních webů a systematickou analýzu konkurenčního prostředí.

Mopis.eu tržby
Mopis.eu objednávky

Jakých výsledků jsme během naší spolupráce dosáhli?

Díky testování různých druhů reklam, průběžné optimalizace PPC kampaní a práce s klíčovými slovy se nám podařilo u nejdůležitější PPC kampaně meziročně zvýšit konverzní poměr o 60% (Q3 2023 vs. Q3 2022). V srpnu 2023 jsme dokonce museli snížit objem PPC propagace, jelikož měl klient tolik zakázek najednou, že je nedokázal všechny zpracovat. Správným nastavením PPC kampaní se nám pak  nejen podařilo zvednout počet konverzí, ale také snížit cenu za konverzi.

Úspěchů jsme dosáhli také na poli optimalizace webu pro vyhledávače. Postupnou optimalizací jednotlivých aspektů SEO a získáváním kvalitních zpětných odkazů se nám podařilo dosáhnout nejen zvýšení pozic ve vyhledávání na klíčová slova s vysokým obchodním potenciálem, ale také většího počtu zákazníků a výrazného zvýšení konverzního poměru. Díky tomu se podařilo nové služby firmy Mopis.eu dostat do povědomí veřejnosti a zajistit firmě dostatečné množství zakázek. 

Co plánujeme v budoucnu?

Do budoucna máme pečlivě navržené strategie pro další rozvoj a zvyšování efektivity PPC reklam ve vyhledávání. Vzhledem k dynamice tohoto odvětví, kde se mění algoritmy PPC platforem a vyvíjejí se preference zákazníků, se neustále snažíme držet krok s novými trendy a inovacemi.

Jedním z našich hlavních cílů je nadále zvyšovat efektivitu jednotlivých PPC reklam. To zahrnuje nejen optimalizaci stávajících kampaní, ale také aktivní vyhledávání nových výkonných klíčových slov. Chceme zajistit, že web firmy Mopis.eu bude nejen udržovat svou pozici v popředí zájmu zákazníků, ale také se neustále zlepšovat a přizpůsobovat se měnícím se potřebám trhu.

Co o nás říká náš klient?

  • Jste spokojeni s dosavadním průběhem naší spolupráce? Ano, jsem velmi spokojen. Průběh spolupráce byl profesionální a efektivní.
  • Jaký největší přínos vidíte v naší spolupráci? Největším přínosem pro mě byla skvělá komunikace a osobní přístup k mému projektu. Váš tým se opravdu snaží porozumět potřebám klienta.
  • Doporučili byste naše služby i dalším lidem? Určitě. Vaše služby splnily mé očekávání, a rád bych je doporučil všem, kteří hledají spolehlivé a profesionální partnerství.

     

Zobrazit všechny studie

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp
Brno
Praha

Pojďme probrat váš byznys

Napište nám a my se vám obratem ozveme.

PPF
Dr. Oetker
VUT
Adidas
Nestlé
TÜV SÜD
SUEZ
Skrivanek
UNIS
Roche

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů