Bikes4life.cz - případová studie

S firmou Bikes4life.cz spolupracujeme již od dubna 2021. Naším cílem bylo zajistit firmě Bikes4life.cz propagaci skrze PPC reklamu na Google Ads, Skliku a Facebooku.

Firma Bikes4life.cz nabízí akce ježdění po závodních okruzích. Cílem je zvyšovat bezpečnost na českých silnicích. Na okruhu si mohou motorkáři vyzkoušet, co vše jejich stroj dokáže a zároveň natrénovat bezpečnou jízdu. 

bikes 4 life
Bikes 4 life

 

Průběh naší spolupráce s firmou Bikes4life.cz

Od samého začátku naší spolupráce jsme se soustředili na precizní průzkum klíčových slov a vypracování efektivní strategie pro využití placené reklamy prostřednictvím PPC kampaní na platformách Google Ads, Sklik a Facebook. Stanovili jsme si cílové skupiny zákazníků a identifikovali klíčová slova s cílem dosáhnout co nejkvalitnější návštěvnosti. Pro dosažení optimálních výsledků jsme vytvořili PPC kampaně na všech platformách, zaměřené na relevantní klíčová slova a cílové skupiny zákazníků.

V průběhu další fáze naší spolupráce jsme se důkladně věnovali optimalizaci reklamních textů a nastavení PPC kampaní, abychom zajistili co nejlepší výsledky a vysokou míru konverze. Při tomto procesu jsme kladli důraz nejen na kvantitu návštěvnosti, ale zejména na kvalitu. Naším cílem bylo přilákat na web návštěvníky, u kterých je vyšší pravděpodobnost, že se stanou aktivními zákazníky a zakoupí si některý z nabízených produktů. 

Bikes 4 life tržby
bikes 4 life objednávky

Výsledky spolupráce

Díky efektivní PPC strategii se firmě Bikes4life.cz podařilo dosáhnout významných výsledků. Cílené reklamy a precizní optimalizace kampaní vedly k výraznému nárůstu konverzního poměru až na 6,72 %. Za PPC reklamu Google Ads jsme v období 1. 5. – 31. 7. 2023 utratili celkem 13 576 Kč, přičemž hodnota konverzí byla impozantních 1 268 133 Kč. To znamená návratnost investice (ROAS) ve výši 9857 % a podíl nákladů na obrat (PNO) 1,01 %.

Co plánujeme pro nejbližší budoucnost

Pro nejbližší budoucnost máme pevně stanovený cíl: pokračovat v optimalizaci PPC reklamy tak, abychom dosahovali ještě nižší ceny za proklik, a to při současném zachování co nejvyššího konverzního poměru. Tuto strategii považujeme za klíčovou pro udržení efektivity našich online reklamních kampaní a maximalizaci návratnosti investic.

Budeme se nadále zaměřovat na identifikaci nových příležitostí a trendů v oblasti PPC, abychom naše kampaně přizpůsobili aktuálním potřebám a očekáváním firmy Bikes4life.cz. Pracujeme na inovativních přístupech a testujeme nové strategie, abychom neustále zlepšovali výkon našich reklamních kampaní.

Sledujeme vývoj trhu a reagujeme na jeho měnící se potřeby, abychom udrželi a posílili pozici firmy Bikes4life.cz v digitálním prostoru. 

 

Zobrazit všechny studie

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp
Brno
Praha

Pojďme probrat váš byznys

Napište nám a my se vám obratem ozveme.

PPF
Dr. Oetker
VUT
Adidas
Nestlé
TÜV SÜD
SUEZ
Skrivanek
UNIS
Roche

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů