Xfer.cz - případová studie

S e-shopem Xfer.cz jsme navázali dlouhodobou spolupráci již v roce 2013. Naším úkolem bylo zlepšení viditelnosti e-shopu ve vyhledávačích, zlepšení pozic ve výsledcích vyhledávání Google a Seznam a zvýšení počtu zákazníků z PPC reklamy Google Ads a Sklik.

Xfer.cz je velkoobchod, maloobchod a výrobce reklamního textilu a také distributor firemních a sportovních oděvů a oblečení pro volný čas. Jedná se o velmi známou a zavedenou firmu, která na našem trhu působí již více než 20 let a kromě e-shopu provozuje také kamenný obchod v Brně.

Xfer logo
Xfer

Jak probíhá naše spolupráce s Xfer.cz?

Jelikož bylo jedním z našich hlavních úkolů zvýšit počet objednávek z organické návštěvnosti z vyhledávačů, ze všeho nejdříve jsme museli provést důkladný SEO audit a revizi e-shopu Xfer.cz. Pečlivě jsme prozkoumali každé jeho zákoutí a odhalili veškeré překážky, které by mohly stát robotům vyhledávačů v cestě za řádnou indexací webu. Zkontrolovali jsme popisy stránek, titulky, duplicity, strukturu webu, zabezpečení, responzivitu, rychlost načítání webu a mnoho dalších faktorů, které mohou mít vliv na SEO. Veškeré překážky jsme následně odstranili a vyladili jsme všechny aspekty webu tak, aby s ním byly spokojeny nejen vyhledávače, ale také návštěvníci.

Jako další krok jsme přizpůsobili obsah cílových stránek, jejichž pozice ve vyhledávání bylo třeba posílit, pomocí správně zvolených klíčových slov, okolo nichž jsme vybudovali relevantní textový obsah. Upravili jsme meta tagy title a description, nadpisy H1 a H2, stejně tak jako samotné texty stránek.

Xfer graf cena objednávky

Jakmile byl obsah vstupních stránek připraven, začali jsme získávat kvalitní zpětné odkazy, které e-shopu Xfer.cz zajistily nejen tolik potřebnou autoritu, ale i přímou návštěvnost. Zajistili jsme napsání tematických článků s odkazy vedoucími na cílové stránky e-shopu, které jsme poté průběžně publikovali na webech, které jsou samy hojně navštěvovány, umisťují se vysoko ve vyhledávání Google a Seznam a mají vysokou doménovou autoritu.

Naším dalším úkolem bylo zvýšení počtu zákazníků z PPC reklamy Google Ads a Sklik. Ze všeho nejdříve jsme provedli celkový audit PPC reklamy, abychom zjistili, kde mají dosavadní PPC kampaně mezery, a které jejich oblasti by se daly vylepšit. V další fázi jsme provedli důkladný průzkum klíčových slov, kde jsme odhalili tržní segmenty, které dosud nebyly PPC reklamou pokryty. Zapracovali jsme také na vylučovacích klíčových slovech, abychom zabránili plýtvání reklamním rozpočtem na nesouvisející dotazy. Sestavili jsme vhodné PPC inzeráty pro Google Ads a Sklik, tak aby zaujaly pozornost vhodných potenciálních zákazníků. V průběhu času dále upravujeme jednotlivá nastavení PPC kampaní, tak abychom dosáhli co největší návratnosti vložených prostředků.

Xfer graf počet objednávek

Jakých výsledků jsme v průběhu naší spolupráce dosáhli?

Díky zlepšení obsahu cílových stránek a autoritativním odkazům se e-shop Xfer.cz začal umisťovat ve výsledcích vyhledávání Google a Seznam na mnohem lepších pozicích. Spolu s mnohem lepší viditelností webu a zvýšení míry prokliku na základě úpravy meta tagů začalo z organického vyhledávání přicházet stále více návštěvníků, kteří navíc díky lepšímu cílení byli daleko ochotnější nakupovat. Úspěchů jsme dosáhli také v získávání zákazníků z PPC reklamy.

Co plánujeme do budoucna?

SEO je náročná disciplína – nikdy nekončící závod o pozornost zákazníků ve výsledcích vyhledávání. I do budoucna proto plánujeme vybírání nových klíčových slov, které zákazníci e-shopu hledají, a u kterých dosud e-shop Xfer.cz nedosahuje žádoucího pokrytí, vytvoření a úpravu nového kvalitního obsahu a zajišťování kvalitních zpětných odkazů, díky kterým se e-shop Xfer.cz udrží na zasloužených prvních místech i v budoucnosti. V rámci PPC reklamy plánujeme další optimalizaci reklamních kampaní a zlepšování návratnosti vložených prostředků, tak abychom z potenciálu placené reklamy vytěžili maximum.

Dotazy a odpovědi:

  • Jste spokojeni s dosavadním průběhem naší spolupráce?  Se spoluprací jsme velmi spokojeni. Komunikace je rychlá, svižná a naše požadavky jou vždy splněny na jedničku.
  • Jaký největší přínos vidíte v naší spolupráci? Zlepšila se efektivita našich PPC kampaní, které přivádějí více zákazníků, což se pozitivně odrazilo na tržbách. Na náš web proudí také více návštěv z vyhledávačů které přinášení velký počet nových zákazníků.
  • Souhlasíte s textem případové studie? Ano, s textem případové studie souhlasíme.
  • Chtěli byste případně něco doplnit či pozměnit? Ne, děkujeme, takto je to v pořádku.
  • Doporučili byste naše služby i dalším lidem? Služby vaší agentury bychom určitě doporučili i ostatním lidem.
Jana Kacová
Jana Kacová

Zobrazit všechny studie

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp
Brno
Praha

Pojďme probrat váš byznys

Napište nám a my se vám obratem ozveme.

PPF
Dr. Oetker
VUT
Adidas
Nestlé
TÜV SÜD
SUEZ
Skrivanek
UNIS
Roche

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů