Prima obchod - případová studie

Naše spolupráce s internetovým obchodem Prima-obchod.cz se datuje již od roku 2019. Naším úkolem bylo zvednout návštěvnost a tržby prostřednictvím PPC reklamy Google Ads a zbožového vyhledávání na Zboží.cz a Heureka.cz, což se nám úspěšně daří.

Prima-obchod.cz je e-shop, který se věnuje prodeji textilní galanterie a souvisejících produktů, jako jsou například dekorace a módní doplňky.

Prima obchod logo
Prima obchod

 

Co jsme udělali v průběhu spolupráce

Jedním z požadavků klienta byla optimalizace a správa PPC kampaní pro Google Ads. Aktualizovali jsme proto seznam klíčových slov, které hledají potenciální zákazníci a zjistili jsme také, která klíčová slova sice přinášení návštěvnost, ale nevyplácejí se. Tato slova jsme zařadili jako vylučovací, aby neplýtvala reklamním rozpočtem a klient tak dostal za své peníze z PPC inzerátů maximum. Průběžně jsme přidávali další produkty z e-shopu, analyzovali a hledali nová klíčová slova, která jsme zařazovali do nových kampaní.

Sledovali jsme a měřili výkon jednotlivých PPC kampaní až do úrovně klíčových slova a vyhodnocovali jejich efektivitu. Klíčová slova a inzeráty, ze kterých neplynuly dostatečné tržby, aby se jejich provoz vyplatil, jsme průběžně vypínali a ušetřené peníze jsme směrovali do klíčových slov, které přinášely nejvíce konverzí. Podařilo se nám tak dramaticky snížit cenu za proklik i náklady na jednu konverzi a zároveň zvednout konverzní poměr.

Naším dalším úkolem byla optimalizace a správa napojení e-shopu prima-obchod.cz na zbožové vyhledávače Zboží.cz a Heureka.cz. Naše práce spočívala ve správném sestavení a kontrole funkčnosti produktových feedů, kontinuální kontrole spárovanosti jednotlivých produktů se záznamy na zbožových vyhledávačích a také s měřením a vyhodnocováním výkonnosti.

Prima obchod objednávky

Jaké výsledky přinesla naše spolupráce?

Jelikož jak PPC reklama, tak i zbožové vyhledávače dokáží oslovit zákazníky v pokročilé fázi nákupního procesu, kdy již jsou pro zakoupení produktu rozhodnuti, byly výsledky správy Google Ads, Zboží.cz a Heureka.cz více než pozitivní. Podařilo se nám snížit podíl nákladů na obratu, zvýšit míru prokliků a konverzní poměr. Díky optimalizaci se nám podařilo s minimálními náklady přivést na web Prima-obchod.cz mnoho nových zákazníků.

Co plánujeme do budoucna

Algoritmy zbožových vyhledavačů a PPC platforem se pořád mění, je proto potřeba držet s těmito změnami neustále krok. Dále proto plánujeme pokračovat s optimalizací jednotlivých PPC kampaní i produktových XML feedů abychom mohli zachovat a vylepšit výkonnost klientova webu.

Co o nás říká náš klient?

  • Jste spokojeni s dosavadním průběhem naší spolupráce? Ano, jsme velice spokojení
  • Jaký největší přínos vidíte v naší spolupráci? Efektivnost, snížení nákladu na PPC reklamy, kdy nám klesli náklady a zvýšil se počet objednávek. Dříve jsme si PPC reklamy dělali sami, jakmile jsme však správu rekm předali této firmě, tak rozdíl byl obrovský.
  • Doporučili byste naše služby i dalším lidem? Rozhodně doporučujeme a již jsme tak i učinili. Dotyčná firma je s nimi rovněž maximálně spokojena.

Zobrazit všechny studie

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp
Brno
Praha

Pojďme probrat váš byznys

Napište nám a my se vám obratem ozveme.

PPF
Dr. Oetker
VUT
Adidas
Nestlé
TÜV SÜD
SUEZ
Skrivanek
UNIS
Roche

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů