Lepaso.cz - případová studie

Tržby e-shopu Lepaso.cz jsme meziročně zvýšili o 169 %. Jak jsme to dokázali? Naše spolupráce s e-shopem Lepaso.cz, který se zaměřuje na bytové dekorace a doplňky, se datuje již od března 2020. Klient potřeboval zvýšit tržby a návštěvnost svého webu prostřednictvím PPC reklamy na Google, Seznamu, Facebooku, Instagramu a zbožových vyhledávačů, na což jsme se zaměřili již od začátku naší spolupráce.

Lepaso.cz je internetový obchod, jehož specializací je prodej moderních dekorací, floristických produktů a textilní galanterie pro různé segmenty zákazníků. Jejich zákazníci oceňují nejen široký sortiment zboží rychlé dodání a perfektní servis, ale také rozumné ceny. V současné době nabízí Lepaso.cz více než 13 000 produktů v různých variantách, dovážených z celého světa. Jedná se například o Čínu, Indii, Itálii, Polsko či Německo.

Lepaso logo
Lepaso

 

Jak naše spolupráce probíhala

Naše spolupráce začala nastavením a správou PPC reklamy na Google a Seznam. Hned ze začátku jsme provedli důkladný průzkum klíčových slov, abychom identifikovali místa, kde bude mít PPC reklama největší dopad. Snažili jsme se nalézt taková klíčová slova, která by splňovala kritéria vysoké hledanosti, nízké konkurence a současně také vysokého komerčního potenciálu, abychom reklamou oslovili hlavně ty lidi, kteří si skutečně chtějí některý u nabízených produktů koupit. Zaměřili jsme se jsme také na tzv. vylučovací klíčová slova, abychom zabránili plýtvání reklamním rozpočtem na nesouvisející dotazy. Zjištěné údaje jsme implementovali do PPC reklam Google Ads a Sklik a vytvořili jsme výkonné kampaně, které již od prvního spuštění začaly přivádět cílenou návštěvnost a nové zákazníky. Později jsme naši spolupráci rozšířili také na placenou reklamu na sociálních sítích Facebook a Instagram.

 V rámci PPC reklamy na Facebooku a Instagramu bylo naším úkolem vylepšit cílení na jednotlivé uživatele. Nejprve jsme se proto pustili do důkladné analýzy, produktu, který firma Lepaso nabízí abychom mohli co nejlépe definovat jejich cílové publikum. Výsledné publikum jsme segmentovali podle různých zájmů a demografických skupin, abychom pro každou z nich mohli ušít reklamní kampaň na míru. 

Naším dalším úkolem byla optimalizace a správa napojení webu Lepaso.cz na zbožové vyhledávače Zboží.cz a Heureka.cz. Zaměřili jsme se na správné sestavení a kontrolu funkčnosti produktových feedů, kontinuální kontrolu spárovanosti jednotlivých produktů se záznamy na zbožových vyhledávačích a také s měřením a vyhodnocováním výkonnosti.

Lepaso objednávky
Lepaso tržby

Jaké byly výsledky

Díky promyšleným reklamním kampaním se nám hned v roce povedlo zvýšit efektivitu kampaní a snížit hodnotu PNO (podíl nákladů na obratu) o 14,96 %. Díky naší správě se PPC kampaně začaly klientovi vyplácet, což se projevilo nejen nárůstem návštěvnosti o 63 % v roce 2020 a dokonce 146 % v roce 2021, ale také razantním nárůstem konverzí, kterých bylo v roce 2021 o 165 % více, než v roce předchozím. Klient si také mohl dovolit investovat do PPC reklamy mnohem více prostředků, meziročně se jeho rozpočet na PPC reklamu zvedl o více než 400 %. Úspěch jsme zaznamenali také v návštěvnosti ze zbožových vyhledávačů Zboží.cz a Heureka.cz. Díky optimalizaci produktových XML feedů se nám podařilo zvýšit viditelnost webu Lepaso.cz ve srovnávání zboží a přivést mnoho nových zákazníků.

Co se plánuje v nejbližší budoucnosti?

S růstem e-shopu Lepaso.cz přicházejí také nové příležitosti. Máme v plánu věnovat se další optimalizaci zbožového vyhledávání na Heureka a Zboží.cz, PPC reklamy na Google Ads, Sklik, Facebooku a Instagramu, společně s lepším výzkumem klíčových slov, cílových publik a jejich chování na e-shopu i mimo něj.

Dotazy a odpovědi:

  • Jste spokojeni s dosavadním průběhem naší spolupráce? S průběhem spolupráce s vámi jsme velice spokojeni. PPC reklama nám přináší více zákazníků a mnohem více jich přichází také z Heureky a Zboží.cz.
  • Jaký největší přínos vidíte v naší spolupráci? Zlepšily se ekonomické ukazatele, jako podíl nákladů na obratu a zvýšil se také celkový zisk.
  • Doporučili byste naše služby i dalším lidem? Ano, služby vaší firmy bychom určitě doporučili.

Zobrazit všechny studie

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp
Brno
Praha

Pojďme probrat váš byznys

Napište nám a my se vám obratem ozveme.

PPF
Dr. Oetker
VUT
Adidas
Nestlé
TÜV SÜD
SUEZ
Skrivanek
UNIS
Roche

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů