Krytoland.cz - případová studie

S elektronickým obchodem Krytoland.cz spolupracujeme v oblasti správy PPC reklamy na Google Ads. Naše spolupráce probíhá již od roku 2020. Během této doby se nám podařilo dosáhnout výrazných úspěchů, které zvýšily počet zákazníků i realizované tržby.

Krytoland.cz je významným hráčem ve velice konkurenčním tržním segmentu příslušenství k mobilním telefonům. V jejich nabídce najdete kryty a pouzdra na mobilní telefony, tvrzená ochranná skla, adaptéry, redukce, selfie tyče, stojánky, stativy a spoustu dalšího příslušenství pro váš mobilní telefon.

Krytoland logo
Krytoland

 

Jak probíhá naše spolupráce s e-shopem Krytoland.cz?

V rámci PPC reklamy na Google Ads bylo naším cílem zvýšit počet zákazníků z těchto reklamních platforem a současně snížit náklady na kliknutí.

Ze všeho nejdříve jsme se proto pustili do důkladné analýzy nabídky e-shopu, abychom mohli co nejlépe definovat jeho cílovou skupinu a klíčová slova, která tito lidé hledají. Zjistili jsme také, která klíčová slova sice přinášení návštěvnost, ale jejich provoz se nevyplácí. Tato slova jsme zařadili jako vylučovací, aby neplýtvala reklamním rozpočtem a klient tak dostal za své peníze z PPC inzerátů maximum. Průběžně jsme analyzovali a hledali nová klíčová slova, na jejichž základě jsme budovali nové PPC kampaně. Provedli jsme také revizi a následné úpravy XML feedů.

Nastavením PPC kampaní pro Google Ads však naše společná cesta teprve začala. Aby PPC kampaně dosahovaly požadovaných výsledků, bylo třeba je neustále sledovat a optimalizovat.

Průběžně jsme přidávali produkty z e-shopu, testovali efektivitu jednotlivých PPC inzerátů a vyhodnocovali jejich výkon, díky čemuž jsme dosahovali stále lepších hodnot KPI.

Krytoland tržby
Krytoland objednávky

Jakých výsledků jsme během naší spolupráce dosáhli?

Postupnou optimalizací jednotlivých PPC reklam na Google Ads, stejně tak jako zlepšováním zacílení jednotlivých publik se nám podařilo dosáhnout výrazného zvýšení konverzního poměru a navýšení počtu konverzí, zvýšení tržeb a snížení ceny za proklik. Podařilo se nám také snížit celkové náklady na PPC reklamu Google Ads a Sklik o 75 % a výrazně snížit podíl nákladů na obratu, což přineslo e-shopu Krytoland výrazné navýšení zisků.

Co plánujeme v budoucnu?

PPC reklama ve vyhledávání je dynamický obor, který se neustále mění, ať již díky změnám v algoritmech PPC platforem, nebo kvůli proměnlivým potřebám a vkusu zákazníků. Stále se proto snažíme zvyšovat efektivitu jednotlivých PPC reklam a nacházet nová výkonná klíčová slova, abychom e-shopu Krytoland.cz pomohli se nejen udržet v popředí zájmu zákazníků, ale stále se zlepšovat.

Co o nás říká náš klient?

  • Jste spokojeni s dosavadním průběhem naší spolupráce? S průběhem spolupráce jsme spokojeni. Kromě skvělých výsledků bychom vyzdvihli také výbornou a rychlou komunikaci.
  • Jaký největší přínos vidíte v naší spolupráci? Díky optimalizaci PPC kampaní v Google Ads, Sklik jsme zvýšili návratnost prostředků investovaných do reklamy a získali mnoho nových zákazníků.
  • Doporučili byste naše služby i dalším lidem? Díky tomu, že nyní díky optimalizované PPC reklamě vyděláváme více, služby vaší agentury bychom rozhodně doporučili.

Zobrazit všechny studie

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp
Brno
Praha

Pojďme probrat váš byznys

Napište nám a my se vám obratem ozveme.

PPF
Dr. Oetker
VUT
Adidas
Nestlé
TÜV SÜD
SUEZ
Skrivanek
UNIS
Roche

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů