obsahová strategie

15.10.2018 Číst dál
Kvalitní obsah je dnes důležitější než kdy předtím. Vyplatí se nekvalitní obsah smazat, nebo raději vylepšit?
17.12.2015 Číst dál
Knowledge Graph, česky Diagram znalostí, je inovativní funkcí, kterou Google v Česku oficiálně představil v létě 2013. Vyhledávač má prostřednictvím...
26.11.2015 Číst dál
Duplicity nejsou na internetu žádoucí. Zbytečně okupují internetový prostor, pro uživatele jsou obtěžující, pro vyhledávače nežádoucí. Nejenom z...
8.10.2015 Číst dál
Content nebo content marketing je alfou a omegou dnešního internetového působení každé firmy. Nejde však jen o téma, klíčová slova, pojetí textu nebo...
24.9.2015 Číst dál
Dnes Google hodnotí stránky dle kvality obsahu a doporučení. Čím více relevantních webů na vás tedy bude odkazovat, tím lépe.
17.9.2015 Číst dál
Při vytváření webu bude vždy stát na prvním místě relevantní obsah. Ovšem vytvořit kvalitní, obsahově hodnotný web nestačí.