facebook

10.2.2020 Číst dál
Mezi priority Facebooku patří v poslední době Knihovny obsahu. Cílem je, aby video publisheři udrželi interakci uživatelů po delší dobu a zvyšovali...
22.1.2020 Číst dál
Zobrazujte vaše PPC reklamy na Facebooku pouze lidem, u kterých je pravděpodobné, že si váš produkt či službu opravdu koupí. Jak toho dosáhnout?
8.1.2020 Číst dál
Jak jste se pravděpodobně již dozvěděli z oznámení ve správci reklam na Facebooku, zavádí tato sociální síť významné změny ve způsobu, jakým můžete...
3.12.2019 Číst dál
Google Ads umožnují v PPC reklamách využívat cílení na demografické údaje publika, díky kterým budete moci segmentovat vaše PPC kampaně.
11.11.2019 Číst dál
V oblasti právních firem a advokátních služeb je na internetu vysoká konkurence. Pomocí promyšleného marketingu založeného na SEO a využití...
3.10.2019 Číst dál
Zjistěte, jak fungují vaše PPC reklamy na Facebooku a zlepšete tím vaše kampaně. Správné pochopení základních principů vám pomůže ušetřit za prokliky...
9.9.2019 Číst dál
Jedním z problémů, kterým můžete čelit při provozu PPC kampaně na Facebooku, je vzájemné překrývání publik, které může vést ke zvýšeným výdajům za...
5.9.2019 Číst dál
Facebook Messenger nabízí nové funkce pro generování leadů a sjednávání schůzek. Obě funkce jsou v současné době ve verzi beta, ale Facebook uvedl,...
26.8.2019 Číst dál
Sociální sítě se mění. Spolu se snižováním organického dosahu klesá i počet návštěvníků. Abyste tento propad vyrovnali, budete muset investovat i do...
25.7.2019 Číst dál
Facebook neustále rozšiřuje své reklamní nabídky zaváděním nových funkcí, aby uspokojil inzerenty v jejich snaze co nejlépe využít reklamní možnosti...

Stránky