SEO novinky
Které z novinek ve světě SEO a online marketingu by vám během srpna 2022 neměly v žádném případě uniknout?

 

Meta zahájila nový program na podporu malých firem

Meta spustila nový projekt Small Business Studios, který bude poskytovat online i osobní školení. Jeho cílem je pomoci malým firmám co nejlépe propagovat své produkty a služby na Facebooku i Instagramu. V průzkumu, který Meta nedávno provedla, se zjistilo, že největšími překážkami a obtížemi, které malé podniky na sociálních sítích mají, jsou tvorba obsahu a kreativní strategie. Pro tyto účely vznikl projekt Small Business Studios, který těmto firmám pomůže získávat kreativní dovednosti v oblasti digitálního marketingu.

Instagram zdokonaluje nativní nástroj pro plánování obsahu

Instagram vyvíjí nativní nástroj, který vám přímo v aplikaci umožní naplánovat váš obsah tak, aby se zveřejnil ve stanovený čas. Nástroj zahrne jak standardní příspěvky, tak Reels a Stories. Plánování Instagram příspěvků je k dispozici v Meta Business Suite a od roku 2020 také v Creator Studiu. Brzy ale budete moci plánovat příspěvky přímo na samotném Instagramu, a to včetně příběhů a videí Reels.

Populární videoformát Outstream teď poběží ve smyčce

Videoformát Oustream využívají inzerenti rádi a často. Aby jim přinesl ještě vyšší proklikovost, přináší Seznam dvě výrazné změny. Tlačítko call-to-action a nekonečnou smyčku. Tato vylepšení zajistí vašim videím dvojnásobně lepší výsledky.

Facebook rozšiřuje možnosti automatizované optimalizace reklam

Facebook vylepšuje nástroje pro automatickou reklamu, pomocí kterých chce zmírnit dopady, jež s sebou přináší omezení sledování dat. Nyní svůj nástroj Meta Advantage zpřístupní většímu počtu inzerentů. Meta Advantage, který Facebook spustil letos na jaře, obsahuje různé nástroje pro automatizaci reklam a nástroje založené na umělé inteligenci. Jejich cílem je usnadnit inzerentům orientaci v tom, co které prvky dělají, a zároveň je upozornit na různé automatizační nástroje, které nabízí.

Meta zavádí nová publika pro B2B reklamy

Meta oznámila novou sadu segmentů cílového publika, díky které budete moci na Facebooku a Instagramu oslovit klíčové osoby z B2B sféry. Jedná se o další nástroj, pomocí kterého chce Meta zmírnit dopady, jež zapříčinilo omezení sledování dat. Nové segmenty B2B publika umožní inzerentům zaměřit se na tyto konkrétní skupiny na základě jejich uvedených pracovních pozic či aktivity v aplikacích Facebooku a Instagramu. Tyto širší skupiny publika, narozdíl od běžného personalizovaného cílení, umožní inzerentům využít data, oslovit ty správné lidi a dostat reklamy ke klíčovým lidem ve firmách.

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp