SEO novinky
Které z dalších novinek ve světě SEO a online marketingu byste si během května 2022 neměli nechat v žádném případě uniknout?

 

Proč se v affiliate vyplatí propagovat alkoholový segment?

Alkoholový segment v affilu neustále roste a je proto ideální příležitost zapojit se do propagace a sbírat zajímavé provize. Zákazníci čím dál častěji nakupují „luxusní“ alkohol, který si nechávají jako investici, pořizují limitované edice alkoholu nebo zkrátka vybírají alko nápoje na běžnou konzumaci. Tento segment má tak stále větší potenciál pro affiliate partnery > vysoká průměrná hodnota objednávky, vysoká provize, rostoucí nabídka a počet objednávek.

Facebook mění názvy nástrojů pro automatizaci reklam

Facebook mění názvy svých nástrojů pro automatizaci reklam, aby jasněji vymezil jejich účel a pomohl inzerentům dosáhnout lepších výsledků. Nyní jsou sloučeny do nového portfolia s názvem Meta Advantage. Pod tento název dělí Facebook nástroje do dvou produktových řad:

  • Funkce označené jako Advantage umožňují vylepšit konkrétní aspekt manuálního nastavení kampaně, například vybrané možnosti podrobného cílení v rámci cílového publika.
  • Funkce označené jako Advantage+ umožní automatizovat celý tok kampaně od začátku do konce nebo celý základní krok vašeho manuálního nastavení, jako je umístění nebo kreativa.

CPC pro Zboží.cz teď snadno nastavíte i pomocí Skliku

Nově můžete na Zboží.cz a nabídkách Zboží.cz zobrazovaných ve vyhledávání na Seznamu nastavovat ceny za proklik prostřednictvím rozhraní Skliku. Jaké výhody přináší a jak ji nastavit? Standardně si můžete nastavovat ceny za proklik u inzerce Zboží.cz pomocí vložení max. CPC přímo do feedu k jednotlivým nabídkám nebo pomocí administračního rozhraní Zboží.cz, ale nyní máte i třetí možnost – max. CPC nastavíte i pomocí sestav a produktových skupin v Skliku, které si zadáte v kampani typu Zboží.cz v rozhraní Skliku.

Opravdu hashtagy na Instagramu zvyšují zapojení?

Pomáhají hashtagy skutečně zlepšit dosah vašich příspěvků na Instagramu? Všichni se domnívají, že ano. Instagram ovšem nedávno uvedl věci na pravou míru – hashtagy ve skutečnosti sledovanosti příliš nepomáhají. Cílem Hashtagů na Instagramu ovšem není získat co nevětší návštěvnost, ale spíše kategorizovat obsah, aby uživatelé rychleji objevili to, co hledají.

PPF a Home Credit prodají bankovní aktivity v Rusku

PPF a Home Credit podepsaly se skupinou individuálních investorů v čele s Ivanem Tyryškinem  dohodu o prodeji svých bankovních aktiv v Rusku, včetně dceřiných společností. Akvizice Home Credit and Finance Bank (HCFB) i jejích dceřiných společností výše zmíněnou skupinou znamená odchod Skupiny Home Credit z ruského trhu.

Počet uživatelů Facebooku neustále roste – již má téměř 3 miliardy uživatelů

Facebook vydal aktuální report za 1. kvartál roku 2022,  z něhož vyplývá, že počet uživatelů Facebooku se opět zvýšil, a to jak na denní, tak měsíční bázi používání aplikace. Počet uživatelů, kteří se na Facebook přihlašují každý den (DAU), dosáhl v průměru 1,96 miliardy, což představuje meziroční nárůst o 4 %.

Facebook pořádá online konferenci Conversations

Ve čtvrtek 19. května se bude konat vůbec první konference o firemních zprávách s názvem Conversations, na které Facebook představí nejnovější inovace a nadcházející upgrady svých platforem pro zasílání zpráv. Ty mají nyní dohromady více než 2 miliardy uživatelů.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp