Google
Postihla vás Google Panda? Jak se ji vyhnout.

Kvalitní obsah

Patrně každému z internetové branže je jasné, že řada webů těžce bojuje o místo na slunci z důvodu update v podobě Google Panda. Jde o to, že Google Panda odmítá méně kvalitní obsah - když je třeba obsah irelevantní nebo zkopírovaný z jiného webu, dočká se dotyčná stránkaredukce svého pozičního hodnocení.

Unikátní obsah

Google nyní více než kdy jindy klade velký důraz na stránky s unikátním obsahem. Uvedení Google Panda způsobilo, že se řada doposud velmi populárních webů propadla v hodnocení kamsi na dno z důvodu svého méně kvalitního obsahu. Jak se tedy dostat při redukci hodnocení ze zaměřovače Google a projít pod okem Google Panda?

Google usiluje o to, nabídnout ve svém vyhledávacím enginu dobrý a kvalitní obsah. Když si tedy například otevřete blog jen se odkazující na články, respektive na odkazy jiné, je jasné, že nemůžete očekávat umístění v Top Ten SERP. Dostane se k vám totiž nanejvýš nějakých 20-40 náhodných bloggerů denně. Závěr je jasný - Google nemá rád zkopírovaný neoriginální obsah.

A jelikož je Google Panda při hledání neoriginálního obsahu velmi důsledná, nezbývá nežli přijmout tuto výzvu (pobíhat po firmě s nadávkami a optimalizovat špatný obsah je k ničemu) a nabídnout to, po čem je poptávka: obsah špičkový! Ale buďme specifičtí a konkrétní. Pokud se chcete dostat z područí Google Panda je nutno aplikovat následující 4 kroky:

  1. Odstraňte veškerý zkopírovaný a neoriginální obsah z vašich stránek.
  2. Napište své vlastní originální a kreativní články.
  3. Začněte komentovat na jiných stránkách s vaší URL.
  4. Zahrňte své stránky do populárních katalogů.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Shoptet
Upgates
FastCentrik
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
Ecomail
Mailchimp