Co potřebujete vědět o Google Posts

8.9.2017
0

Obrázek uživatele martina
Martina Rosenkrancová
Chcete vyzkoušet nový způsob, jak cílit na své zákazníky a udržovat je v obraze o dění ve vaší firmě?

Chcete vyzkoušet nový způsob, jak cílit na své zákazníky a udržovat je v obraze o dění ve vaší firmě? Pak vás bude jistě velmi zajímat následující článek.

Pro všechny uživatele služby Moje firma spustila společnost Google službu Google Posts. Původně byla tato funkce k dispozici pouze malým firmám, celebritám, sportovním klubům, filmovým studiím a podobně. Nyní je tato služba k dispozici všem. Proč ji tedy začít používat? Pojďme se podívat na základní informace a vy uvidíte, jak mohou být Google příspěvky užitečné i pro vás.

Co jsou Google Posts?

Google Posts představují novou funkci, která pomáhá vytvářet malým firmám obsah přímo na Google. To by samozřejmě mělo firmu posunout výše ve výsledcích vyhledávání. Obsah se zobrazuje nejen ve výsledcích vyhledávání, ale také v Google mapách.
Když nějaký potencionální zákazník hledá vaši firmu, produkty či služby, zobrazí se mu vaše příspěvky, údaje o poloze a kontakt ze záznamu Moje firma na Google. Váš Google Post může být zobrazen také v lokálním vyhledávači. Když uživatel klikne na vaši firmu, získá další potřebné informace.

Příspěvky zůstávají viditelné po dobu jednoho týdne, pokud je během této doby neodstraníte ručně. V případě, že zveřejníte událost, bude viditelná až do jejího avizovaného konce.

Výhody Google příspěvků

Používání příspěvků Google Posts vám umožní:
• sdílet a propagovat speciální či reklamní akce a události
• předvádět nejlepší produkty a oznamovat novinky
• spojit se přímo se zákazníky se záznamem na Google Moje firma

Jak nastavit Google Posts?

Ve svém účtu Moje firma na Google přejděte do firemního zápisu, v levém menu klikněte na odkaz „Příspěvky“. Můžete nahrát obrázek, napsat text (o délce až 300 slov), a dokonce poslat libovolnou událost s označením jejího začátku a konce. Je možné přidat CTA do vašich příspěvků (např. Facebook CTA jako „získat nabídku“, „zjistit více“ apod.).

Reporty o příspěvcích

Google vám bude pravidelně přinášet reporty o vašich příspěvcích. Dozvíte se tak, kolikrát byl příspěvek zobrazen, kolikrát na něj bylo kliknuto. V současné době je měřicí metrika viditelná pouze v aplikaci Moje firma, nikoliv na hlavním panelu. Navíc lze použít UTM kódy ke sledování odkazů připojených na vaše CTA.

Přemýšlíte, proč začít používat službu Google Posts?

Odpověď je jednoduchá: PROČ NE? Rozhodně to vašemu podnikání nemůže nijak ublížit.
Mnozí lidé se obávají, že zákazníci budou mnohem méně navštěvovat internetové stránky firem, aby získali potřebné informace. Dle našeho názoru jsou Google Posts skvělým řešením zejména pro malé firmy, které chtějí propagovat nové akce, produkty či služby.

Teprve čas ukáže, jaké mají Google Posts vliv na SEO. Pravdou však je, že tyto příspěvky mohou odkazovat na vaše stránky nebo na váš e-mail a vy můžete získat plno nových nápadů. Příspěvky zatím nejsou indexovány a není možné je najít prostřednictvím dotazů ve vyhledávání. Nalézt je však můžete u zápisu na Moje firma. Navíc není nikde řečeno, že tomu tak bude i nadále.

V současné době můžete zobrazovat třeba deset aktivních příspěvků současně. Je však lepší mít spuštěn pouze jeden příspěvek, který bude obsahovat všechny důležité informace a to nejpodstatnější sdělení pro vaše zákazníky.

Co Google nabízí?

Nelze s jistotou říci, co prostřednictvím Google Posts internetový gigant sleduje. V poslední době však Google věnuje podnikům velkou pozornost, značná část aktivity společnosti je potom směřována na Google My Business. Je evidentní, že Google se snaží získat touto cestou nové zákazníky. Zde je přehled těch nejužitečnějších nástrojů:
• Google Domains: Pro ty, kdo se rozhodnou založit firmu a potřebují vhodnou doménu
• Webové stránky Google: Pro toho, kdo potřebuje webové stránky
• Moje firma: Kontakty pro vaši firmu
• Recenze můžete spravovat přes Google Moje firma
• Webové stránky lze spravovat přes Google Moje firma
• Ke Google Posts lze přistupovat přes Google Moje firma
• Přes Moje firma lze také vytvořit Google AdWords Express

zdroj: www.ducttapemarketing.com, foter.com, linkedin.com

Doporučené články