Je text Alt faktorem hodnocení pro vyhledávání obrázků v Googlu?
Vlastimil Malík
| 27. 3. 2024
Zjistěte, zda alt tagy ovlivňují (nebo neovlivňují) pozice v organickém vyhledávání Google. Zde najdete vše, co byste měli vědět.
Přečíst článek
Obsah vytvořený umělou inteligencí nabírá na síle
Gabriela Soukupová
| 26. 3. 2024
Americká studie odhalila výsledky průzkumu, který zjistil, že obsah vytvořený umělou inteligencí je uživateli preferován před obsahem vytvořeným lidmi.
Přečíst článek
Influencer marketing: Jak měřit návratnost investic v B2B
Gabriela Soukupová
| 25. 3. 2024
Influencer marketing je zajímavým nástrojem, který používá celá řada firem. Pojďte se dozvědět více o tom, jak měřit návratnost investic do B2B influencer marketingu.
Přečíst článek
SEO optimalizace pro neznačkové vyhledávací dotazy
Gabriela Soukupová
| 22. 3. 2024
Zajímá vás, jak optimalizovat SEO konverze pro neznačkové vyhledávací dotazy? Přinášíme vám tipy, jak toho dosáhnout za pomocí vícekanálového přístupu.
Přečíst článek
Google přichází s aktualizací Core Web Vitals
Vlastimil Malík
| 21. 3. 2024
Google přichází s aktualizací Core Web Vitals. Od 12. března 2024 nahrazuje metriku First Input Delay (= FID = první nečinnost procesu) novou metrikou Interaction to Next Paint (= INP).
Přečíst článek
Propojení Google s TikTokem: Videa a úryvky v generativním prostředí vyhledávání
Vlastimil Malík
| 20. 3. 2024
Google ve svém generativním prostředí vyhledávání (SGE) začal zobrazovat videa a textové úryvky z TikToku.
Přečíst článek
Syndikovaný obsah: Vyplatí se používat kanonické nebo noindex odkazy?
Gabriela Soukupová
| 19. 3. 2024
Pojďte se dozvědět více o tom, co se stane se signály spojenými se syndikovaným obsahem, jestliže Google vyhodnotí obsah jako kanonický.
Přečíst článek
Google řešil problémy s indexací
Martina LeVeneur
| 18. 3. 2024
V pondělí 31. ledna zaznamenaly některé weby problémy s indexací ve vyhledávání Google. Tento problém byl 8. února 2024 vyřešen.
Přečíst článek
Co obnáší technický SEO audit?
Vlastimil Malík
| 15. 3. 2024
Vyhledávače jsou stále lepší v rozpoznávání a porovnávání záměrů vyhledávajících uživatelů. Právě proto velkou část optimalizace pro vyhledávače (SEO) tvoří psaní skvělého obsahu, který odpovídá záměru vyhledávání pro konkrétní výrazy.
Přečíst článek